اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل خبر داد

گشایش پنجمین نمایشگاه علوم قرآنی در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: به مدت 13 روز اردبیل میزبان پنجمین نمایشگاه علوم قرآنی خواهد بود.

گشایش پنجمین نمایشگاه علوم قرآنی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین نمایشگاه علوم قرآنی به میزبانی اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه به همت موسسه فرهنگی قرآنی و عترت مکتب‌الصادق (ع) و به صورت ستادی با مشارکت برخی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  از اول تا 13 مرداد ماه فضای استان اردبیل با برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی عطر‌آگین می‌شود، عنوان کرد: در این نمایشگاه ناشران زیادی از سراسر کشور به همراه فعالان علوم قرآنی حضور پیدا می‌کنند تا جدید‌ترین محصولات خود را در این زمینه عرضه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در خصوص محل برپایی نمایشگاه سراسری گفت: این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری ولایت واقع در شهرک کارشناسان بر پا خواهد شد و علاقمندان می‌توانند تا 13 مرداد ماه طی ساعات 16 تا 24 شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

شرفی ادامه داد:‌ ما از ناشران استان‌های مختلف به ویژه تهران و قم  دعوت کردیم تا در این نمایشگاه که محصولات متنوع علوم قرآنی، کتاب‌های تفسیر و علوم نرم‌افزاری ارائه می‌شود حضور یافته و شرکت کنند.

این مسئول تصریح کرد: محصولات فرهنگی و مذهبی  عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 40 در صدی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت که بخشی از این تخفیف  از سوی اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تامین شده است.

مدیر کل ارشاد اردبیل  بیان داشت: برنامه‌های متنوعی نیز در کنار برگزاری این نمایشگاه به همت دستگاه‌های مرتبط و فرهنگی تدارک دیده شده است که امیدواریم با یک نگاه و تمرکز جدی بتوانیم اهداف و برنامه‌های حقیقی خود را توسعه داده و گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسسه فرهنگی قرآن و عترت مکتب‌الصادق (ع) تحت نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند که  مسئولیت برگزاری پنجمین نمایشگاه علوم قرآنی را بر عهده دارد.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مسولان استانی و موسسات علوم قرآنی و فعالان این حوزه در اولین روز از مرداد ماه راس ساعت 17 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62003/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول