اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور خبر داد

برگزاری نمایشگاه اسناد قرآنی به مناسبت ماه رمضان

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور(همدان) از برگزاری نمایشگاه اسناد قرآنی به مناسبت ماه رمضان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه اسناد قرآنی به مناسبت ماه رمضان

سید قاسم بلوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاهی از تصاویر قرآن‌های قدیمی از کشورهای مختلف جهان و اسناد و مکاتبات اداری مرتبط با قرآن و آموزش‌های دینی مربوط به سال‌های 1290 شمسی به بعد در محل ساختمان مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور(همدان) برقرار شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه 60 عنوان سند تاریخی و مکاتبات اداری و همچنین تصاویر قرآن‌های ارسال شده از کشورهای مختلف جهان به سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای نمایش در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور(همدان) ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در محل ساحتمان این مدیریت واقع در خیابان میرزاده عشقی، ابتدای خیابان رکنی افتتاح و تا پایان ماه رمضان پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

وی اضافه کرد: همشهریانی که قرآن‌های قدیمی به خصوص قرآن‌های خطی و چاپ سنگی، کتب مذهبی تاریخی و اسناد مرتبط با آموزه‌های دینی دارند می‌توانند با نام و مشخصات خود این قرآن‌ها را در نمایشگاه مذکور در معرض دید عموم قرار دهند.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول