اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان:

برگزاری نمایشگاه قرآن باید یک موج فرهنگی در شهر ایجاد کند

معاون بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان گفت: باید با برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی یک موج فرهنگی در سطح شهر ایجاد کرد که متاسفانه در اهواز مشاهده نمی‌شود.

برگزاری نمایشگاه قرآن باید یک موج فرهنگی در شهر ایجاد کند

سید مصطفی حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: گرچه زینت و تزئین قرآن خوب است اما نباید طوری باشد که مردم نتوانند مبلغ هدیه آن را پرداخت کنند.

وی بیان کرد: باید طوری شود که مردم بتوانند به راحتی از قرآن استفاده کنند نه اینکه هدیه یک قرآن 80 هزار تومان باشد و مردم توان خرید آن را نداشته باشند.

معاون بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان ادامه داد: برپایی نمایشگاه قرآن در واقع یک رویداد فرهنگی در اهواز است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی مکان برگزاری نمایشگاه را بسیار مناسب عنوان کرد و افزود: گرچه فضای موجود، نمایشگاهی نبوده و بیشتر جنبه هنری دارد اما از نظر دسترسی مردم محل بسیار مناسبی است.

حسن‌زاده ادامه داد: یکی از نقاط قوت این نمایشگاه ناشران خوزستانی است که حضور چشمگیری دارند هرچند باید گفت که اکثر کتاب‌های ارائه شده تکراری هستند و باید کتاب‌های نوتری در چنین نمایشگاه‌هایی عرضه شود.

وی استقبال مردم از نمایشگاه را نسبت به سال‌های گذشته کمتر عنوان و خاطرنشان‌کرد: معتقدم تبلیغات چندانی در برپایی این نمایشگاه از طریق رسانه‌ها و به ویژه سیمای مرکز استان صورت نگرفت و همین امر عامل استقبال کم رنگ مردم شده است.

معاون بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان تاکید کرد: متاسفانه در خوزستان مشوق برپایی نمایشگاه کم است و در واقع نمایشگاه‌های کتاب در اهواز مظلوم و ضعیف هستند.

وی افزود: نباید به صرف اینکه تنها کاری صورت گرفته و تمام شود به موضوع نگاه کرد بلکه باید با برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی یک موج فرهنگی در سطح شهر ایجاد کرد که متاسفانه در اهواز مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/72008/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول