اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل

نمایشگاه قرآن و عترت امروز گشایش می‌یابد

مسئول دار‌القرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با حضور استان‌های مختلف کشور و در قالب 30 غرفه سومین نمایشگاه علوم قرآنی و عترت در اردبیل گشایش می‌یابد.

نمایشگاه قرآن و عترت امروز گشایش می‌یابد

حجت‌الاسلام عزیز صابر در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز به مدت 13 روز در محل سالن ولایت در ساختمان تبلیغات اسلامی در میدان شفا شهرک کارشناسان اردبیل در سه طبقه برپا خواهد شد و محصولات متنوع قرآنی با 30 درصد تخفیف به هموطنان ارائه خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه در برگزاری این نمایشگاه دستگاه‌های مختلف تبلیغی و فرهنگی مشارکت کرده‌اند، عنوان کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت یک هزار متر‌مربع برپا خواهد بود که در آن شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف محصولات متنوعشان را ارائه می‌کنند.

مسئول دار‌القرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ محصولات و کتب قرآنی، تفاسیر و نرم‌افزارهای مرتبط در این نمایشگاه به علاقمندان عرضه خواهد شد که سعی کردیم این محصولات جدید‌ترین محصولات ارائه شده در حوزه علوم قرآنی و دینی باشد که موسسات و اتحادیه‌های قرآنی مردم نهاد نیز در این امر مشارکتی فعال داشته‌اند.

صابر به برنامه‌های حاشیه‌ای این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: تلاوت قرآن، آموزش روخوانی و روان‌خوانی، محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقه «قرآن بخوان، جایزه بگیر» و همچنین دیگر برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده است که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نمایشگاه علوم قرآنی و عترت اردبیل که همزمان با ماه مبارک رمضان، بهار قرآن برگزار می‌شود عصر امروز گشایش یافته و تا 13 مرداد ماه از ساعت 16 عصر تا 24 شب در خدمت علاقمندان خواهد بود تا از آن بازدید کرده و خرید عمومی را انجام دهند.

انتهای پیام/62004/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول