اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان نیر:

خدمات کمیته امداد در مناطق محروم افزایش می‌یابد

مدیر کمیته امداد شهرستان نیر گفت: خدمات عمرانی و معیشتی در مناطق کمتر برخوردار شهرستان نیر افزایش می‌یابد.

خدمات کمیته امداد در مناطق محروم افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یحیی همزه اربابی ظهر امروز در نشست با بخشدار کورائیم اظهار داشت: کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیر از سال‌های گذشته سعی کرده است تا رفع مشکلات معیشتی، عمرانی، درمانی و فرهنگی نیازمندان منطقه کورائیم در اولویت خدمات این نهاد قرار گیرد به طوری که در سال 90 از 53 مورد ساخت و ساز مسکن مددجویی 36 مورد به بخش کورائیم اختصاص یافته و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به ضریب بالای محرومیت دهستان‌های بخش کورائیم تصریح کرد: دهستان‌های مهماندوست، یورتچی غربی و یورتچی شرقی بخش کورائیم به دلیل ضریب بالای محرومیت در اولویت ارایه خدمات این نهاد قرار گرفته است و در آینده نیز شاهد افزایش خدمات به محرومان و نیازمندان این مناطق خواهیم بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان نیر رویکرد جدید فعالیت‌های کمیته امداد را توسعه مشارکت‌های مردمی و توانمند‌سازی فکری و فرهنگی مددجویان اعلام کرد و افزود: شناسایی و جذب کمک‌های خیرین بخش کورائیم می‌تواند بخشی از مشکلات مردم محروم این منطقه را مرتفع سازد.

اربابی گفت: این نهاد نیز با ارائه خدمات مناسب و شفاف به نیازمندان در قبال کمک‌های خیرین و افراد نیکوکار سعی خواهد کرد تا اعتماد و اطمینان لازم را حاصل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین بخشدار کورائیم نیز به تشریح ویژگی‌های خاص منطقه کورائیم پرداخت.

علیرضا کاظمی یادآور شد: پراکندگی و دور افتادگی روستاهای این بخش باعث شده است تا مهاجرت اهالی به ویژه جوانان به شهرهای بزرگ با شدت بیشتری صورت پذیرد و در حال حاضر اغلب جمعیت روستاها را افراد محروم و سالخوردگان تشکیل می‌دهند که نیازمند مساعدت می‌باشند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد کمیته امداد شهرستان نیر گفت: خدمات کمیته امداد در بیشتر مناطق این بخش مشهود است و بخشداری کورائیم نیز آماده است در جذب کمک‌‌های مردمی در راستای خدمت‌رسانی به محرومان از هیچ اقدامی دریغ نکند و امیدواریم با تعامل و همکاری همدیگر بتوانیم مشکلات محرومان و نیازمندان را مرتفع سازیم.

انتهای پیام/62003/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول