اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خودکفایی کمیته امداد لرستان‌ خبر داد

اشتغالزایی کمیته امداد برای ۱۰۶۷ نفر ‌در ‌لرستان‌

معاون خودکفایی کمیته امداد لرستان گفت: طی یک سال گذشته بیش از یک هزار و ‌‌۶۷ شغل در سطح این استان ‌توسط کمیته امداد ایجاد شده است.

اشتغالزایی کمیته امداد برای ۱۰۶۷ نفر ‌در ‌لرستان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی‌آفتابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به عملکرد کمیته امداد امام خمینی لرستان در زمینه طرح‌های خودکفایی و اشتغال‌زایی ‌اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته 1067 شغل توسط کمیته امداد امام خمینی لرستان در سطح این استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه 302 میلیارد و 724 میلیون ریال تسهیلات به این اشتغال‌ها داده شده است یادآور شد: طی یک سال گذشته 3 هزار 238 طرح مشاغل خانگی با اعتباری بالغ بر 441 میلیارد و 50 میلیون ریال به بانک‌های عامل در سطح استان لرستان معرفی شده‌اند.

علی آفتابی خاطرنشان کرد: علاوه بر این 1015 مورد کارابی و اشتغال توسط کمیته امداد استان لرستان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته 3 هزار و 67 خانوار در سطح استان لرستان خودکفا شده‌اند و امسال پیش‌بینی می‌شود 5 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد این استان خود‌کفا و جشن خودکفایی آنها برگزار شود.

آفتابی تصریح کرد: طی یک سال گذشته 609 زن سرپرست خانوار شهری و 925 زن خانوار روستایی از تسهیلات کمیته امداد این استان بهره‌مند شده‌اند.

معاون خودکفایی کمیته امداد لرستان گفت: در سطح استان لرستان 78 هزار و 89 خانوار مورد حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد 44 هزار و 336 خانوار مستعد شغل‌پذیری و 33 هزار و 753 هزار خانوار غیر مستعد شغل‌پذیری هستند.

انتهای پیام/2304/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول