اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی آبیک خبر داد

توزیع 2000 سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد آبیک

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک از توزیع 2 هزار سبد غذایی بین مددجویان این اداره در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع 2000 سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد آبیک

فرزاد جهانگرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: میانگین ارزش ریالی هر سبد غذایی 500 هزار ریال است که شامل برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، قند و شکر، پنیر، ماکارونی، سویا و خرما می‌شود.

وی افزود: یکی از حامیان ایتام، توزیع 40 سبد غذایی با  ارزش ریالی هر سبد یک میلیون و 200 هزار ریال و یکی دیگر از حامیان نیز توزیع 30 سبد غذایی به ارزش ریالی هر سبد یک میلیون ریال را بر عهده گرفته‌اند.

این مسئول از برگزاری همایشی با مشارکت تالار باران شهر آبیک خبر داد و خاطرنشان کرد: در این همایش 100 نفر از خیران و 50 نفر از افراد خانواده‌های ایتام دعوت می‌شوند و هر کمکی که از سوی خیران در این همایش جذب شود به صورت جنسی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

157 یتیم آبیک زیر پوشش 800 حامی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک با بیان اینکه 157 یتیم زیرپوشش 800 حامی قرار دارند، خاطرنشان کرد: در دهه نخست ماه مبارک رمضان 15 نفر به تعداد حامیان افزوده شده است.

جهانگرد تصریح کرد: سرانه هر یتیم ماهانه 920 هزار ریال است و بیشتر ایتام را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: در دهه نخست ماه مبارک رمضان، حامیان ایتام 120 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام بیان کرد: یکی از خیران در شب میلاد این امام همام در سالن میلاد به خانواده‌های ایتام افطاری می‌دهد.

اجرای طرح مسجدمحوری در 10 روستای آبیک

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک از اجرای طرح مسجدمحوری در 10 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح که خیران، هیئت امنا و روحانی هر مسجد شرکت می‌کنند، سبد غذایی نیازمندان همان روستا تهیه و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک توزیع می‌شود.

جهانگرد با اشاره به تأثیر مسجد بر رفع مشکلات اقتصادی، اذعان کرد: اگر مشکلات اعتقادی مردم در مسجد رفع شود، مشکلات اقتصادی را هم می‌توان در مسجد رفع کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک افزود: یک‌هزار و 500 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک قرار دارند که 600 تن از آنان زنان سرپرست خانوار شهری و روستایی هستند.

جهانگرد شرکت 60 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در کلاس‌های اوقات فراغت در کانون شهید شیخ‌حسنی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: 30 تن از این دانش‌آموزان دختر و بقیه پسر هستند.

وی بیان کرد: این دانش‌آموزان که از سه مقطع تحصیلی هستند، از کلاس‌های آموزشی قرآن و احکام، یارانه، گلسازی، نجوم، ورزش و هنرهای دستی در کانون شهید شیخ‌‎حسنی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک یادآور شد: شهرستان آبیک پس از شهرستان البرز در طرح اکرام رتبه دوم، در رشد مشارکت‌های مردمی رتبه نخست و در جذب درآمدها رتبه دوم استان قزوین را کسب کرده است.

انتهای پیام/77006/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول