اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد قلعه‌گنج:

1500 نفر ایتام قلعه‌گنج نیاز به حمایت دارند

رئیس کمیته امداد امام خمینی قلعه‌گنج گفت: در این شهرستان بیش از یک‌هزار و 500 کودک و نوجوان یتیم ساکن هستند و نیاز به حمایت حامیان و خیران دارند.

1500 نفر ایتام قلعه‌گنج نیاز به حمایت دارند

عباس مهدوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: در سال 91 زکات جمع‌آوری شده در سطح شهرستان قلعه‌گنج 380 میلیون ریال بوده است که صرف ساخت و تجهیز مساجد روستاها شده است.

وی افزود: در سال جاری نیز تاکنون از زکات گندم 102 میلیون ریال جمع‌آوری شده است که با 10 درصد تشویقی کمیته امداد قصد بازسازی و مرمت مساجد روستایی را داریم.

رئیس کمیته امداد قلعه‌گنج بیان داشت: در ایام ماه مبارک رمضان طرح مفتاح‌الجنه با حضور مسئولان شهرستان و بازدید و سرکشی از خانواده‌های مستمند و ایتام شهرستان صورت می‌گیرد که در این ماه بیش از 200 خانواده مورد بازدید قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه سبد غذایی از طرف کمیته امداد و خیران در نظر گرفته شده است که شامل مواد غذایی اساسی است که در اختیار این خانواده‌ها قرار می‌گیرد، گفت: این طرح امسال با رویکرد بررسی مشکلات خانواده‌های نیازمند به طور ویژه با حضور مسئول مربوطه آن اداره و نهاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مهدوی با اشاره به اجرای طرح شفا با هدف بررسی مشکلات بیماران خاص و صعب‌العلاج افزود: در طرح اکرام ایتام در سال گذشته بیش از 7 هزار وعده غذایی به ایتام و مستمندان تحویل داده شده است.

رئیس کمیته امداد قلعه‌گنج عنوان کرد: در شهرستان قلعه‌گنج بیش از یک‌هزار و 500 کودک و نوجوان یتیم ساکن هستند و نیاز به حمایت حامیان و خیران دارند.

انتهای پیام/80004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول