اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ همت بهزیستی کرمانشاه

ضیافت افطار کودکان بی‌سرپرست برگزار شد

کودکان بی‌سرپرست کرمانشاهی در ضیافت افطاری که به‌ همت اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد، شرکت کردند.

ضیافت افطار کودکان بی‌سرپرست برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حدود 200 نفر از کودکان بی‌سرپرست و کارکنان اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در ضیافت افطاری که توسط بهزیستی برگزار شد، شرکت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان، ماهی سرشار از برکات الهی است، اظهار داشت: روزه گرفتن در معنای واقعی پرورش جسم و روح است و روزه‌دار با هواهای نفسانی خود مبارزه می‌کند.

عبدالرضا میرزائیان ادامه داد: بهزیستی یک نهاد حمایتی است و با هدف خدمت به قشر محروم جامعه فعالیت می‌کند و شایسته است در ماه رحمت بهترین خدمت به جامعه هدف ارائه شود.

میرزائیان با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به کودکان بی‌سرپرست، عنوان کرد: نباید بین این کودکان و فرزندان خود تفاوت قائل شویم و به همان اندازه که به فرزندان خود توجه می‌کنیم، سزاوار است به این کودکان نیز رسیدگی کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پتانسیل و استعداد فراوانی در این کودکان وجود دارد، تصریح کرد: تربیت صحیح و عاقبت به‌خیر شدن هر کدام از این کودکان نیازمند برنامه و کار مستمر است و تمامی ما در سرنوشت این کودکان سهیم هستیم.

انتهای پیام/2700/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول