اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام:

کانون پرورش فکری ایلام از نویسندگان کودک و نوجوان حمایت می‌کند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام نویسندگان کودک و نوجوان را حمایت می‌کند.

کانون پرورش فکری ایلام از نویسندگان کودک و نوجوان حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌اشرف صندوق‌آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: این دستگاه فرهنگی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان استان ایلام می‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا نیز از هیچ کوششی دریغ نکرده و برنامه‌ریزی‌های فراوانی داریم که به مرور این برنامه‌ها را اجرایی می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این دستگاه فرهنگی حمایت از نویسندگان کودک و نوجوان در بخش‌های مختلف است.

صندوق‌آبادی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از نویسندگانی که در بخش‌های شعر، داستان کوتاه، خاطره نویسی و ... فعالیت می‌کند دعوت به همکاری می‌کند به این نحو که آثار استاندارد آن‌ها را با حمایت کانون به چاپ می‌رساند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: افزون بر این حق تالیف نیز به نویسندگانی که با حمایت کانون آثار آنان چاپ می‌شود، تعلق می‌گیرد.

وی با بیان این‌که برپایی اردو در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت یکی از برنامه‌های این دستگاه فرهنگی است، ادامه داد: اردو یک فضایی است که مجموعه‌ای از کودکان و نوجوانان با مربیان در کنار هم گرد آمده و نتایج مثبتی در راستای هم‌فکری، هم‌اندیشی و موضوعات آموزشی فراهم می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: انتقال مفاهیم تربیتی و فرهنگی در اردوها بسیار ممکن و ساده است که در دستور کار مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام قرار گرفته است.

صندوق‌آبادی تصریح کرد: در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام دارای 22 مرکز است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: هر کدام از این مراکز در مجموع چهار اردو را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: یک اردو برای کودک پسر، یک اردو برای کودک دختر و یک اردو برای نوجوان پسر و یک اردو برای نوجوان دختر برپا می‌کند که در مجموع می‌توان گفت 88 اردو در استان ایلام توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام برپا می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این تعداد اردو با همکاری مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2246/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول