اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

واگذاری بیش از 350 مهدکودک شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری بیش از 350 مهدکودک شهری و روستایی استان به بخش خصوصی خبر داد.

واگذاری بیش از 350 مهدکودک شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست خبری مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و معاونین حوزه‌های مختلف این سازمان در سالن اجتماعات بهزیستی استان برگزار شد.

فضل‌الله اتابک در این نشست ضمن تبریک و تهنیت ماه مبارک رمضان به روزه‌داران گفت: 25 تا 31 تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده که رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که مشکلات و معضلات جامعه را به مسئولان انعکاس می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بنیانگذار سازمان بهزیستی را شهید فیاض‌بخش بیان کرد و گفت: این سازمان از بدو تولد تا دوران سالمندی خدمات مضاعف و گسترده‌ای در راستای اصل 44 قانون اساسی به جامعه هدف ارائه می‌کند.

اتابک از واگذاری 80 درصدی فعالیت‌های سازمان بهزیستی به بخش خصوصی خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر حدود 520 مرکز وابسته به این نهاد حمایتی از جمله مراکز توانبخشی، مراکز ترک اعتیاد، مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و مهد کودک و روستا مهد وجود دارد.

وی در ادامه از واگذاری بیش از 350 روستا مهد و مهد کودک به بخش خصوصی خبر داد.

اتابک فعالیت‌های بهزیستی به جامعه هدف را گسترده برشمرد و گفت: سازمان بهزیستی در بخش‌های مختلف اجتماعی، پیشگیری، توانبخشی و ... به مددجویان تحت حمایت خود خدمات‌دهی می‌کند.

45 هزار کهگیلویه و بویراحمدی تحت پوشش حوزه توانبخشی هستند

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به تعداد افراد تحت حمایت حوزه توانبخشی استان اشاره کرد و گفت: در سطح استان بیش از 10 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 45 هزار نفر تحت پوشش حوزه توانبخشی هستند که خدمات مضاعف و در حد توان به جامعه هدف ارائه می‌شود.

این مسئول در ادامه حوزه امور اجتماعی را از بخش‌های مهم سازمان بهزیستی عنوان کرد و ادامه داد: بخش امور اجتماعی و اورژانس اجتماعی از واحدهای مهم و حساس مدنظر مسئولان مربوطه در سازمان هستند که احساس خطر در این حوزه به نسبت بیشتر است و نیروهای صاحب نظر و متخصص در اورژانس اجتماعی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: افتتاح و راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در سطح شهرستان‌های استان از بروز آسیب‌ها جلوگیری می‌کند که اطلاع‌رسانی لازم در راستای برنامه‌ها و خدمات‌دهی اورژانس اجتماعی صورت نگرفته و بهزیستی به عنوان سازمان تخصصی فعالیت‌های مضاعفی را به جامعه هدف خود ارائه می‌کند.

اتابک به تعداد واحدهای مسکن مهر مددجویان در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: میزان سهمیه پیش‌بینی شده مسکن مهر در شهرستان بویراحمد 130 واحد، گچساران 230 واحد و شهرستان کهگیلویه با 60 واحد بوده که بهزیستی آماده واگذاری مسکن به مددجویان و متقاضیان است.

وی، علت سهمیه کم مسکن مهر شهرستان کهگیلویه را کم بودن متقاضیان عنوان کرد و گفت: در گچساران به دلیل وجود تعداد زیاد مسکن مهر این سازمان آماده واگذاری مسکن به مددجویان نیازمند است.

انتهای پیام/82011/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول