اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کودکان و نوجوانان بهزیستی اصفهان خبر داد

موافقت صدور مجوز 158 مهدکودک جدید در سطح استان اصفهان

کارشناس مسئول کودکان و نوجوانان بهزیستی اصفهان گفت: از 350 متقاضی تاسیس مهدکودک در سطح استان اصفهان با صدور مجوز 158 مهدکودک موافقت شد.

موافقت صدور مجوز 158 مهدکودک جدید در سطح استان اصفهان

عفت نجف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به اینکه هر ساله از سوی سازمان بهزیستی استان اصفهان زمانی برای متقاضیان تاسیس مهدهای کودک اعلام می‌شود، اظهار کرد: امسال با توجه به سیاست‌های سازمان بهزیستی مبنی بر توسعه کمی و کیفی مهدهای کودک از اردبیهشت ماه جاری فراخوانی از سوی سازمان بهزیستی استان اصفهان برای متقاضیان صادر شد.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان تا 11 تیرماه‌ جاری اعلام شد، افزود: 350 نفر متقاضی تاسیس مهدکودک ثبت‌نام کردند که در خواست 158 نفر پذیرفته شد.

مسئول کودکان و نوجوانان بهزیستی اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر مدارک این متقاضیان در حال تکمیل برای تاسیس مهدهای کودک‌ جدید در سطح استان اصفهان است.

وی ادامه داد: از تعداد کل تأسیس 158 مهد کودک در استان اصفهان، 80 نفر متقاضی تأسیس مهد کودک در خود شهر اصفهان بودند.

نجف‌پور گفت: پس از شهر اصفهان، شهرهای شاهین‌شهر، میمه، کاشان، آران و بیدگل، لنجان بیشترین متقاضی مهد کودک در استان اصفهان بوده‌اند.

وی در مورد مراحل پذیرش تقاضای متقاضیان تصریح کرد: پس از ثبت نام افراد واجد شرایط مصاحبه تخصصی می‌شود و سپس افراد پذیرفته شده به مرحله قانونی کسب تاییدیه معرفی می‌شوند.

مسئول کودکان و نوجوانان بهزیستی اصفهان اضافه کرد: در صورت سلامت جسمی، عدم سوء پیشینه، تاییدیه تحصیلی موافقت اصولی و اجازه تاسیس مهد کودک صادر می‌شود.

وی ادامه داد: پس از اجازه تاسیس، ساختمان مربوطه معرفی و کارشناسان بهزیستی فضای فیزیکی و فاصله مهد کودک جدید را از مهد کودک تاسیس شده قبلی بررسی می‌کنند.

نجف‌پور گفت: البته پس از تایید مرکز بهداشت از نظر ایمنی و بهداشت، سازمان نظام مهندسی از نظر قدمت و آسیب‌پذیری و اداره اماکن عمومی از نظر انتظامی و ترافیکی به مهد کودک تاییدیه صادر می‌شود و مهد کودک جدید می‌تواند آغاز به کار کند.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول