اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

فعالیت 520 مرکز وابسته به بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت 520 مرکز وابسته اعم از توانبخشی و ترک اعتیاد و مهد کودک و روستا مهد در این استان خبر داد.

فعالیت 520 مرکز وابسته به بهزیستی در کهگیلویه و بویراحمد

فضل‌الله اتابک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی در طول بیش از سه دهه گذشته پایه‌گذاری بهزیستی برای محرومین و مستضعفین و افراد ناتوان در جامعه بوده است.

وی خدمات بهزیستی را بسیار گسترده دانست و گفت: اکنون بیش از 80 درصد فعالیت‌های بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در استان ما حدود 520 مرکز وابسته به این نهاد حمایتی از جمله مراکز توانبخشی، مراکز ترک اعتیاد، مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و مهد کودک و روستا مهد وجود دارد.

اتابک ادامه داد: از مهمترین فعالیت‌های اخیر ما راه‌اندازی خط 123 در شهرستان‌های نوپای باشت و چرام با تجهیز به خودروهای مجهز بوده است.

این مسئول عنوان کرد: یکی دیگر از خدمات بهزیستی در استان ما به مسکن مهر مربوط می‌شود که از بدو شکل‌گیری مسکن مهر تاکنون بیش از 500 واحد مسکونی داشته‌ایم که جوابگوی خیل عظیمی از مددجویان ما خواهد بود.

وی یکی از بزرگترین مشکلات بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به بخش مشارکت‌های مردمی دانست و گفت: از مردم به خصوص خیرین انتظار داریم مانند سایر استان‌ها، نیازمندان تحت پوشش این نهاد را یاری‌رسان باشند.

انتهای پیام/2571/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول