اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نیکشهر خبر داد

پیشرفت 80 درصدی عملیات ساخت محور فنوج به تنگه سرحه

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار نیکشهر گفت: 80 درصد از مراحل پروژه ساخت محور فنوج به تنگه سرحه در مسیر ایرانشهر به نیکشهر اجرایی شده است.

پیشرفت 80 درصدی عملیات ساخت محور فنوج به تنگه سرحه

سلیم کدخدا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: محور فنوج به تنگه سرحه با طول 38 کیلومتر، شهرستان فنوج را به جاده ترانزیتی چابهار، شهرستان نیکشهر و ایرانشهر متصل می‌کند.

وی با تاکید بر اهمیت ویژه این پروژه خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، محور فنوج به نیکشهر 70 و فنوج به ایرانشهر 90 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شوند.

این مسئول مزیت اصلی ساخت محور فنوج به تنگه سرحه را خارج شدن بخش فنوج از بن‌بست عنوان کرد و گفت: نزدیک شدن مسیر شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان به استان‌های هرمزگان و کرمان، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه جابه‌جایی بار و مسافر از مزایای دیگر ساخت این محور به شمار می‌آید.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار نیکشهر با اشاره به آغاز مراحل ساخت این جاده از ابتدای سال 90 و با اعتبار اولیه دو میلیارد ریال، اذعان داشت: هم‌اکنون به دلیل کمبود اعتبار عملیات ساخت این محور به طور موقت متوقف شده است.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول