اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج:

مسئولان به فکر رفت‌ و آمد ۱۰ هزار دانشجو در محور پرخطر شیراز ـ یاسوج باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: پردیس دانشگاه به محل جدید انتقال یافته پس هم‌اکنون مسئولان مرتبط استانی از جمله راه و شهرسازی و پلیس‌راه به فکر رفت ‌و آمد دانشجویان در این مسیر باشند.

مسئولان به فکر رفت‌ و آمد ۱۰ هزار دانشجو در محور پرخطر شیراز ـ یاسوج باشند

کرم جانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید 10 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج تحصیل می‌کنند. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعداد هشت هزار و 500 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: بی‌شک این تعداد در سال تحصیلی آینده با اضافه شدن ورودی‌های جدید به 10 هزار نفر خواهد رسید. 

جانی‌پور، مهم‌ترین دغدغه خود و همکارانش در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برای سال جدید را عبور و مرور این تعداد دانشجو از شهر یاسوج به سمت پردیس جدید دانست و اذعان داشت: دانشجویان باید این مسیر را در رفت و برگشت طی کنند که لازم است تمهیدات لازم برای سلامتی آن‌ها در این رفت و آمدها اندیشیده شود. 

وی از معایب و مزایای پردیس جدید گفت و افزود: هرچند که اگر با کارهایی که در این پردیس شده زمین در وسط شهر یاسوج برای ساخت آن در نظر گرفته می‌شد ارزان‌تر و مناسب‌تر از مکان فعلی بود، اما مزیت خوب پردیس جدید چشم‌انداز مناظر طبیعی است. 

جانی‌پور تصریح کرد: باور کنید با حجم محوطه‌سازی که در این دانشگاه داریم اگر در بهترین نقطه شهر یاسوج زمین انتخاب می‌کردیم، ارزان‌تر از این دانشگاه می‌توانست پردیس بسازد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، یکی از معایب این پردیس را مربوط به خطرات احتمالی در عبور و مرور دانشجویان در محور یاسوج به شیراز دانست و متذکر شد: به خصوص در ورودی دانشگاه اگر فکری به حال روگذر و زیرگذر نشود حوادث احتمالی از هم‌اکنون قابل پیش‌بینی است. 

جانی‌پور، خواستار توجه مسئولان استانی از جمله راه و شهرسازی و پلیس‌راه و سایر مسئولان مرتبط به این موضوع شد و گفت: ما به صورت کتبی به دوستان اطلاع داده‌ایم که باید فکری به حال این موضوع کنند و جلوی هر حادثه خطرناکی را در این نقطه حادثه‌خیز از پیش بگیرند تا شاهد اتفاقات ناخوشایند نشویم. 

جانی‌پور به دیگر مشکلات پردیس جدید اشاره کرد و گفت: اشتراک آب گرفته‌ایم اما آب و فاضلاب به هر دلیل انشعاب ما را وصل نمی‌کند. 

وی، موضوع گازرسانی و همچنین تجهیز زیرساخت‌های مخابراتی برای اتصال به شبکه اینترنت را از دیگر مشکلات پردیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج دانست.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول