اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی پیش رخ داد

6 مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور آوج

مسئول هلال‌احمر شهرستان آوج از برخورد دو خودرو پراید و پژو 405 در ساعت 21:50 امشب در محور آوج به رزن و مصدومیت شش نفر خبر داد.

6 مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور آوج

منصور آقاعلی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه خودروی سواری پراید با خودروی پژو 405 در مسیر 10 کیلومتری شهرستان آوج در گردنه سلطان گلاب به سمت منطقه رزن در استان همدان متأسفانه شش سرنشین از هر دو خودرو به شدت مجروح شدند.

مسئول هلال‌احمر شهرستان آوج افزود: نیروهای امدادی شامل اورژانس، هلال‌احمر و درمانگاه بلافاصله در ساعت 21:50 به محل اعزام شده و مصدومان را جهت درمان به بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان انتقال دادند.

این مسئول با بیان اینکه رانندگان در هنگام رانندگی در ساعات پایانی شب باید توجه بیشتری به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند، تصریح کرد: داشتن سرعت مطمئنه، عدم سبقت در مواقع بیجا، عدم استفاده از تلفن همراه و صحبت با سرنشینان خودرو جزو نکات مهم مورد توصیه نیروهای امدادی به رانندگان است.

انتهای پیام/77005/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول