اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

محوریت تبعیت از ولایت رکن رکین انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان گرمی گفت: محوریت تبعیت از ولایت در تمام امور و عرصه‌ها رکن رکین انقلاب اسلامی در رسیدن به اهداف متعالی است.

محوریت تبعیت از ولایت رکن رکین انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری عصر امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های محلات در گرمی اظهار داشت: امروز کشور ما از آن جهت که استقلال خود را حفظ کرده و در تبعیت از ولایت نمره قابل قبولی گرفته مورد غضب و تهدید دشمنان است اما آنها به خوبی می‌دانند که انقلاب اسلامی هرگز در برابر خواسته آنها دست تسلیم بالای سر نمی‌برد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با حربه تحریم اقتصادی، شبیخون فرهنگی و بسیاری از شگردهای تبلیغی دیگر قصد زدودن تفکرات و اندیشه‌های اسلامی و دینی از جامعه ایرانی را دارد، تصریح کرد: به رغم آن که دشمن در تمام صحنه‌های ایجاد ترفند و توطئه شوم علیه این ملت شکستی سخت خورده است اما به دلیل برخی منافع دست از هجمه‌های خود بر نمی‌دارد و سعی می‌کند به هر نحوه ممکن جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را با چالش‌های جدی روبه‌رو کند.

صفری خاطر نشان کرد: در این شرایط نیروهای مخلص انقلاب به ویژه سپاهیان و بسیجیان نباید اجازه دهند دشمن کوچک‌ترین سوءاستفاده‌ای را از فضای پیش آمده ببرد و یا بخواهد منفذی برای تهدید و تحریم پیدا کند.

این مسئول اضافه کرد: باور و علاقمندی ملت ایران به اصل ولایت فقیه به یقین کشورمان را از افتادن در دام فتنه و بسیاری از آسیب‌ها در امان نگه می‌دارد.

وی سپاه و بسیج را محصول تفکر اسلامی و انقلابی امام راحل توصیف کرد و ادامه داد: ‌شهدای گران‌سنگ ما همچون باکری‌ها و بالازاده‌ها برای ما الگویی بی‌نظیر هستند که می‌توانیم از آنها برای ادامه مسیر انقلاب و پایداری در برابر ارزش‌ها و حرکت‌های اصیل دینی و مکتبی استفاده کنیم.

امام جمعه گرمی در ادامه بیان کرد: آنچه که امروز خواست حقیقی ملت ایران از نسل سوم و چهارم انقلاب است اینکه پاسدار حریم خون شهدا و ارزش‌های به دست آمده باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست فرمانده سپاه شهرستان گرمی در سخنانی گفت: بسیج شجره طیبه است که در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب آزمون پس داده و توانسته حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به اثبات برساند.

ولی‌الله بدری افزود: در عرصه سازندگی و کارهای عمرانی بسیج در قالب طرح هجرت اهداف و رویکردهای حقیقی را دنبال می‌کند تا به جایگاه و منزلت واقعی دست پیدا کند.

انتهای پیام/62007/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول