اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی استان البرز:

مساجد باید محور اصلی برنامه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی باشد

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید مساجد محور و پایگاه اصلی تمام برنامه‌ها باشد.

مساجد باید محور اصلی برنامه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین ثابت حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا و رژیم اشغالگر قدس برای اجرای نقشه‌های شوم خود علیه جهان اسلام، با صرف هزینه‌های میلیارد دلاری به طور مداوم توطئه و دسیسه می‌کنند.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند، این توطئه‌ها تمام نشدنی است و هر لحظه باید برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی غربی‌ها علیه باورها و اعتقادات و آرمان‌های خود آماده باشیم.

معاون تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: به طور قطع این آمادگی نیاز به ابزار و زمینه‌هایی دارد و متولیان امور فرهنگی باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای فراهم‌سازی زمینه‌های لازم تلاش بیشتری داشته باشند.

* هزاران سایت و شبکه ماهواره‌ای شب و روز علیه مسلمانان توطئه می‌کنند

حاتمی افزود: امروز هزاران سایت و شبکه ماهواره‌ای با تهیه و پخش برنامه‌های غیر اخلاقی و ضد اسلامی علیه باورها و اعتقادات مسلمانان توطئه می‌کنند و در این راه هدف اصلی آن‌ها نوجوانان و جوانان ما هستند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش‌های نهادهای انقلابی و فرهنگی، علمای دینی، حوزه‌های علمیه و بالاخره هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بسیاری از این توطئه‌ها علیه نسل جوان ایران خنثی شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: با این وجود نباید غافل شویم و همانگونه که حضرت آقا فرمودند، باید با افزایش بصیرت هر لحظه آماده مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان باشیم.

* هزاران سایت و شبکه منحرف کار یک مسجد را نمی‌کنند

حاتمی در پاسخ به این پرسش که برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب باید چه راهکارهایی را اتخاذ کنیم؟ گفت: رهبری معظم انقلاب راه اصلی را به همه ما نشان داده‌‌اند و به طور قطع اگر در مسیر ولایت حرکت کرده و به دغدغه‌های معظم‌له توجه داشته باشیم، از مسیر اصلی منحرف نخواهیم شد.

وی افزود: باید سنگر مساجد را به عنوان پایگاه اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی قرار داده و با جذب بیشتر نسل جوان، به صورتی عمل کنیم که مساجد محور تمام برنامه‌ها برای مقابله با جنگ نرم باشد.

حاتمی در پایان تاکید کرد: هزاران سایت و شبکه منحرف و ضد دین کار یک مسجد پویا و فعال را نکرده و ما می‌توانیم با جذب جوانان به مساجد همچون گذشته در خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی غرب موفق باشیم.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول