اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

معنویت‌افزایی محور برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی باشد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: باید برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی با محوریت معنویت‌افزایی در سطوح مختلف آموزش و پرورش اجرا شود تا شاهد شکوفایی بیشتر باشیم.

معنویت‌افزایی محور برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا کریمیان ظهر امروز در جمع مدیران بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش این استان، با اشاره به حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: طراحی‌هایی که دشمنان اسلام برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده بودند، هر کدام به تنهایی می‌توانست نظام‌هایی مانند ایران اسلامی را از مسیر خود منحرف سازد.

وی افزود: رهبری‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، آن چنان عالمانه بود که دشمنان در توطئه‌های خود ناکام ماندند.

کریمیان به انقلاب‌های کشورهای همسایه ایران اشاره کرد و گفت: در مصر، مردم به میدان آمدند و دیکتاتور مصر را از ریاست جمهوری عزل کردند و با انتخاب مرسی گام جدید انقلاب خود را برداشتند، اما به علت فقدان رهبری امروز شاهد آن هستیم که مرسی از ریاست جمهوری برکنار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارتباط آحاد مردم با ولایت، ارتباطی شکست‌ناپذیر است و بسیج حلقه وصل مردم با ولایت است.

وی افزود: اقدامات و فداکاری‎های بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت آن از ولایت موجب حفظ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تثبیت و صدور آن به سایر کشورها شد.

کریمیان با اشاره به حوادث سوریه‌ گفت: استکبار جهانی با تمام بودجه و امکانات خود برای براندازی نظام سوریه به میدان آمده است؛ اما بشار اسد به واسطه الگوگیری از انقلاب اسلامی و ایجاد بسیج مردمی، توانسته است دشمنان را در نیل به اهداف شوم خود ناکام سازد.

کریمیان افزود: باید برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی با محوریت معنویت‌افزایی در سطوح مختلف آموزش و پرورش اجرا شود تا شاهد شکوفایی بیشتر باشیم.

انتهای پیام/68001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول