اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

کار بی‌وقفه ویژگی دولت نهم و دهم بود

امام جمعه میاندوآب گفت: کار بی‌وقفه، خودداری از استراحت و تلاش مستمر از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت نهم و دهم قلمداد می‌شود.

کار بی‌وقفه ویژگی دولت نهم و دهم بود

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در ارومیه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نشست اخیر با دولتمردان کار بی‌وقفه، تلاش مستمر و جدی را از مهم‌ترین شاخصه‌های دولت نهم و دهم دانستند، که باید دولت یازدهم نیز در این سمت و سو گام بردارد.

وی افزود: در روزهای پایانی خدمت دولت نهم و دهم مقام معظم رهبری با دولتمردان و کارگزاران قوه مجریه نشست صمیمی را داشتند، که در این جلسه به نقاط قوت، برجستگی‌ها و خدمات بی‌شمار این دولت اشاره کردند، که این موضوع نشان‌ دهنده رضایت ایشان از مسئولان است.

قهرمانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عنوان نائب و جانشین امام عصر (عج) قلمداد می‌شوند، ادامه داد: به همین دلیل رضایت رهبری از دولتمردان حکایت از رضایت امام عصر (عج) دارد، پس این اظهار رضایت و قدردانی از خدمتگذاران باید موجب دلگرمی بیش از پیش آنها شود.

امام جمعه میاندوآب با اظهار به اینکه دولتمردان باید برای حضور در جبهه و سنگر دیگری خود را آماده کنند، اظهار داشت: خدمت کردن به ملت بزرگ کشورمان و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک افتخار و سعادت بزرگ است، بنابراین نباید فرصت خدمت کردن را کسی از دست بدهد.

وی برای تشکیل دولت یازدهم از افراد توانمند، فعال و متعهد اظهار امیدواری کرد و گفت: روند سازندگی ایران اسلامی در طول هشت سال اخیر با شتاب فراوانی دنبال شد، که برای تداوم یافتن این قبیل حرکت‌ها باید به طور گسترده تلاش شود.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول