اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توان‏بخشی بهزیستی استان سمنان خبر داد

برگزاری گردهمایی استانی مراکز غیردولتی توان‏بخشی در سمنان

معاون توان‏بخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: گردهمایی استانی صاحبان امتیاز مراکز غیردولتی توان‏بخشی در سمنان برگزار می‏شود.

برگزاری گردهمایی استانی مراکز غیردولتی توان‏بخشی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، اعظم نقیبی در جمع صاحبان امتیاز مراکز غیردولتی توان‏بخشی دامغان، یکی از ملاک‏های ارزیابی مراکز را حضور و غیاب، تعامل آنها با سازمان و بیان مسائل و مشکلات عنوان کرد.

معاون توان‏بخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دامغان را سومین شهرستان پس از گرمسار و شاهرود برای تشکیل این گردهمایی نام برد و افزود:31 مرداد ماه، این همایش به صورت استانی در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر ثبت مشخصات پرسنل و مددجویان در سامانه NC خاطرنشان کرد: از شهریور ماه، یارانه مراکز به صورت متمرکز از بهزیستی کشور، به تمام افراد حاضر در مراکز به صورت روزانه، شبانه‏ روزی، ویزیت در منزل و ... پرداخت می‏شود.

نقیبی همچنین به کاستن هزینه‏ ها از طریق کاهش حجم مکاتبات کاغذی، استفاده از سیستم اتوماسیون و استفاده از شرایط خاص برای بهره‏ برداری از این مراکز و گریز از پرداخت‏های اضافی تأکید کرد.

در پایان هریک از اعضا به بیان مشکلات و درخواست‏های مراکز خود پرداختند.

گفتنی است؛ پس از این جلسه، معاون توان‏بخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان از مرکز جامع درمان و توان‏بخشی بیماران روانی مزمن حیات نو بازدید کرد و تذکرات لازم را در خصوص بهبود شرایط به مسئول مرکز یادآور شد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول