اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

دولت نهم و دهم باید خدمات خود را به مردم ابلاغ کند

امام جمعه زاهدان گفت: دولت نهم و دهم باید خدمات خود را به مردم ابلاغ کند چرا که دلبستگی مردم به خدمات دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دولت نهم و دهم باید خدمات خود را به مردم ابلاغ کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان ضمن توصیه اکید نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: تقوا به انسان آزادگی می‌دهد و او را از بند هوا و هوس رهایی می‌بخشد.

وی با اشاره به دهمین روز از ماه میهمانی خدا افزود: افراد روزه‌دار اگر در ماه مبارک رمضان می‌خواهند یک ماه مرخصی از این زمین خاکی بگیرند و به ملکوت سفر کنند ضروری است تا دهان خود را از آنچه که غیر خدایی است ببندند، چشم خود را به آنچه شیطانی است باز نکنند و گوششان را از هر آلودگی و پلیدی دور سازند و حتی خیال باطل را هم از دروازه دلهایشان بزدایند.

خطیب جمعه زاهدان در ادامه به سالروز وفات بانوی بزرگ اسلام و همسر پیامبر عظیم‌الشان حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و ضمن تسلیت این روز بیان داشت: حضرت خدیجه(س) یکی از چهار زن کامل دنیا، اولین و بهترین همسر رسول گرامی اسلام  و مادر حضرت فاطمه (س) است.

سلیمانی تصریح کرد: حضرت خدیجه یکی از زنان ثروتمند عرب بود که در روایات نقل شده ایشان 80 هزار شتر و پول‌های فراوانی در دست افراد مختلف برای تجارت داشت تا اینکه با پسر 25 ساله یعنی حضرت محمد(ص) ازدواج کرد و تمامی دارایی‌اش را در راه اسلام خرج نمود.

وی اذعان داشت: متأسفانه در اسلام آنگونه که در شان و منزلت این بانوی مکرمه است چه در بین شیعه و چه سنی با نهایت احترام، گرامی داشته نمی‌شود.

امام جمعه زاهدان به خدمات چشمگیر دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود: خدمات و عملکرد چشمگیر و مثبت و ارزنده دولت نهم و دهم بر همگان کاملا محسوس است اما کسی از خواص آن مطلع نیست حتی افراد اهل فن و کارشناس.

سلیمانی اضافه کرد: ضروری است به منظور آگاهی و اطلاع مردم، دولت نهم و دهم خدمات خود را ابلاغ کند چرا که دلبستگی مردم به خدمات نظام یعنی دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی.

وی بیان کرد: دولت نهم و دهم توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و نگذارد کم‌رنگ، و یا حتی محو شوند.

خطیب جمعه زاهدان با قدردانی از زحمات مثبت دولت نهم و دهم برای دولت بعدی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/75002/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول