اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

دولت نهم و دهم شعار انقلاب را برجسته کرد

امام جمعه فردوس با اشاره به خداحافظی هیئت دولت و تشرف به محضر رهبر انقلاب گفت: دولت نهم و دهم، شعار انقلاب را برجسته کرد.

دولت نهم و دهم شعار انقلاب را برجسته کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه فردوس اظهار کرد: اگر ملت شورای نگهبان را حفظ نکند به سرنوشت مشروطه دچار می‌شود.

 وی با اشاره به 25 تیرماه سالروز تشکیل نخستین جلسه شورای نگهبان افزود: صلابت قانون توسط شورای نگهبان انجام می‌شود و بدون تایید شورای نگهبان، هیچ قانونی در کشور رسمیت ندارد.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: تشکیل خانواده به ظاهر ساده است ولی زندگی نیاز به مهارت دارد، مهارت‌هایی که بتواند زندگی موفقی را برای انسان رقم بزند.

بابایی نداشتن مهارت لازم در زندگی را سبب بحران هویت دانست و یادآور شد: اگر مهارت در زندگی انسان نباشد، زندگی تلخ و ارتباطات سازنده نیز میسر نمی‌شود.

وی علت تاثیرپذیری جوانان از فرهنگ‌های بیگانه را عدم فراگیری مهارت‌های زندگی عنوان کرد و گفت: برای تشکیل یک خانواده سالم، باید تفکر، انتخاب صحیح و تصمیم‌گیری را به فرزندانمان بیاموزیم.

دولت نهم و دهم، شعار انقلاب را برجسته کرد

امام جمعه فردوس با اشاره به خداحافظی هیئت دولت و تشرف به محضر رهبر معظم انقلاب، افزود: دولت نهم و دهم، شعار انقلاب را برجسته کرد.

بابایی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی، در دیدار با هیئت دولت از خدمات ارزنده این دولت، با الفاظ بسیار بلندی تعریف و تمجید کردند.

وی همچنین به قیام آیت‌الله کاشانی و به قدرت رسیدن مجدد مصدق اشاره کرد و یادآور شد: این قیام نشانه دیگری از اقتدار روحانیت در بین جامعه است که اگر این اقتدار حفظ شود، روحانیت و مرجعیت می‌توانند تصمیمات بزرگی را برای حفظ کیان اسلامی بردارند.

امام جمعه فردوس با تسلیت دهم ماه مبارک رمضان، سالروز وفات حضرت خدیجه(س) گفت: خدیجه(س) در طول حیات خود خدمات بسیار شایانی را به پیامبر و اسلام عرضه کرد و حضرت محمد(ص) نیز به سبب اندوه و غم فراوان در هجران همسر وفادار خود، سال وفات خدیجه را عام‌ الحزن نامیدند.

خطیب جمعه این هفته شهر فردوس؛ خدیجه، فاطمه، آسیه و مریم را از زنان بهشتی دانست و افزود: حضرت محمد(ص) حتی سال‌های پس از مرگ خدیجه از وی بسیار یاد می‌کرد و خدیجه را بهترین نعمتی می‌دانست که خداوند به وی داده است.

انتهای پیام/69007/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول