اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

خدمات دولت‌های نهم و دهم قابل تقدیر است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه خدمات دولت‌های نهم و دهم قابل تقدیر است، گفت: این دولت‌ها تلاش‌های زیادی برای بهبود زندگی مردم انجام دادند.

خدمات دولت‌های نهم و دهم قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه بیرجند در مصلی المهدی (عج) اظهار کرد: دولت‌های نهم و دهم همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند تلاش خستگی‌ناپذیر برای حل مشکلات مردم داشتند که باید تقدیر شود.

وی با اشاره به برخی انتقاداتی که به دولت‌ فعلی وارد بود، اظهار کرد: در پاره‌ای از موارد اگر احساس شد جایی کم‌کاری شده تذکر داده شد.

پروفسور گنجی مایه افتخار دنیا است

امام جمعه بیرجند با اشاره به نخستین سالگرد پروفسور گنجی ادامه داد: باید بیش از بیش به مشاهیر و مفاخر استان توجه کنیم زیرا آنان از گنجینه‌های استان هستند.

رضایی بیرجندی به تشکیل کمیته بزرگداشت مقام مفاخر و مشاهیر استان اشاره کرد و خواستار برپایی باشکوه نخستین سالگرد درگذشت پروفسور گنجی پدر علم جغرافیا که مایه افتخار دنیا، ایران و بیرجند بودند شد.

ادامه خشکسالی و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب

امام جمعه بیرجند با اشاره به فصل تابستان و ادامه خشکسالی در استان خواستار مدیریت مصرف آب به ویژه در بخش کشاورزی شد.

رضایی بیرجند تاکید کرد: جیره‌بندی آب در برخی از استان‌های کشور را شاهد هستیم و از مردم می‌خواهیم که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

توجه به زندگی حضرت محمد (ص)گره‌گشا است

امام جمعه بیرجند با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) همسر پیامبر (ص) گفت: خدیجه برای توسعه دین زنی بود که ثروت خود را در اختیار پیامبر قرار داد.

رضایی بیرجندی با بیان اینکه باید با پیروی از پیامبر (ص) تواضع و فروتنی را در جامعه گسترش دهیم، افزود: توجه به زندگی حضرت محمد (ص)گره‌گشا است.

وی اضافه کرد: اکنون که محبت و مهربانی در جوامع از بین رفته است بیش از پیش نیازمند الگوگیری از زندگی پیامبر(ص) هستیم.

انتهای پیام/2248/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول