اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ آیت‌الله علم‌الهدی در افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت مشهد:

توسعه فرهنگ قرآنی نقطه اثرگذار کارنامه دولت نهم و دهم بود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت نهم و دهم در کنار دستاوردها و آثار خدماتی خود، آنچه به عنوان اثر، بسیار قابل توجه می‌شود و می‌توان روی آن انگشت گذاشت، توسعه فرهنگ قرآنی بود.

توسعه فرهنگ قرآنی نقطه اثرگذار کارنامه دولت نهم و دهم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی پیش در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: قرآن کریم بر پایدارسازی زندگی اجتماعی نقش موثری دارد.

وی افزود: نقش قرآن کریم صرف نظر از تمام نکات و جلوه‌های هدایتش باید در حاکمیت جامعه نیز فرهنگ قرآنی را رعایت کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در جامعه دارای حاکمیت فرهنگ قرآنی؛ کوچک‌ترین رخنه در موقعیت‌های تهاجمی و آسیب‌رسانی دشمن حاصل نمی‌شود.

امام جمعه مشهد گفت: دولت نهم و دهم در کنار دستاوردها و آثار خدماتی خود، آنچه به عنوان اثر، بسیار قابل توجه می‌شود و می‌توان روی آن انگشت گذاشت، توسعه فرهنگ قرآنی در طول دولت‌های نهم و دهم بود.

وی افزود: تاسیس معاونت قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمان آقای حسینی، در توسعه فعالیت‌های قرآنی به صورت جدی و قطعی در قاموس اجرایی نظام پدیدار شد.

وی اظهار داشت: می‌توان گفت تاسیس معاونت قرآنی در وزارت ارشاد به اندازه تمام فعالیت‌‌های قرآنی از ابتدای انقلاب اثرگذار بوده است و به نوعی در دولت نهم و دهم، قرآن و فعالیت‌های قرآنی به جامعه معرفی شد.

انتهای پیام/70023/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول