اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

تاریخ گواه خدمات دولت نهم و دهم خواهد بود/مدیران دغدغه رفتن یا ماندن نداشته باشند

استاندار خراسان شمالی خدمات دولت احمدی‌نژاد را در بخش‌های مختلف برشمرد و گفت: بی‌گمان تاریخ گواه خدمات دولت نهم و دهم خواهد بود.

تاریخ گواه خدمات دولت نهم و دهم خواهد بود/مدیران دغدغه رفتن یا ماندن نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش ظهر امروز در آخرین نشست شورای اداری خراسان شمالی در دولت دهم اظهار کرد: محال است که خدمات نظام در دولت احمدی‌نژاد فراموش شود، چرا که فعالیت‌های فراوانی در این دولت انجام شد.

وی با طرح این سوال که چه کسی سراغ داشته که قبل از دولت احمدی‌نژاد هیئت دولت به استان‌ها و مناطق مختلف کشور برود و سر بزند، افزود: طی هشت سال گذشته دورترین مناطق کشور شاهد حضور دولتمردان نهم و دهم بود.

احمدی‌بیغش با انتقاد از رفتارهای برخی مدیران استان که در آستانه تغییر دولت انجام و این رفتارها موجب دلسردی مسئولان می‌شود، خطاب به این دسته اظهار کرد: اگر شایسته باشید، حتماً ماندنی خواهید بود و اگر نباشید باید بروید.

وی تصریح کرد: این عده از افراد به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار نظام دارد عوض می‌شود، در حالیکه خدمتگزاری می‌رود و خدمتگزاری دیگر می‌آید.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید همواره به تکلیف خودمان در عرصه خدمتگزاری عمل کنیم، افزود: برخی از مدیران این روزها مانورهایی می‌دهند که اصلاً با شأن و جایگاه آن‌ها مغایرت دارد.

وی تصریح کرد: به من یا به شما چه مربوط که ما ماندنی یا رفتنی هستیم، ما صرفاً سرباز نظام اسلامی بوده و در هر بخش که لازم باشد باید فعالیت کنیم.

احمدی‌بیغش با بیان اینکه ما در نظامی زندگی می‌کنیم که مسئولیت‌ها صرفاً زمینه‌ای برای خدمتگزاری است، گفت: تا زمانی که این مسئولیت بر عهده ما است، باید در خدمت مردم باشیم و اگر این مسئولیت گرفته شود، باید خوشحال باشیم که تکلیفی از دوش ما برداشته شده است.

وی افزود: ما همین حمایتی را که از دولت احمدی‌نژاد داشتیم، از دولت بعدی به خاطر تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب خواهیم داشت.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: ما نباید خود را وصل به دولت‌ها کنیم، بلکه وصل به نظام اسلامی کنیم که این راه شایسته است.

وی با بیان اینکه این عده از افراد که در این زمینه حاشیه داشته‌اند قلیل هستند، گفت: اگر این‌ها این حرکت را ادامه بدهند، نام آن‌ها را در نشست بعدی شورای اداری استان اعلام خواهیم کرد.

احمدی‌بیغش مسئولیت مدیران را تلاش تا آخرین لحظه مسئولیت برشمرد و افزود: نباید کوچک‌ترین ذره‌‌ای در مسیر خدمت‌رسانی به مردم خلل وارد شود.

انتخابات در مقابل غیرت مردم کوچک است

استاندار خراسان شمالی همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد گفت: حضور مردم با وجود تمامی مشکلات ناشی از تحریم‌ها و فشارهای دشمنان، بسیار قابل توجه است.

احمدی‌بیغش با بیان اینکه مردم در انتخابات 24 خرداد به احزاب رای نداده بلکه رای به ولایت داده‌اند، گفت: مردم به عنوان سرباز به وظیفه خود عمل کرده و با این حضور برگی دیگر بر افتخارات نظام اسلامی افزودند.

وی تصریح کرد: ما مسئولان نیز در انتخابات امانت‌دار مردم بوده و تلاش کردیم تا با اصل بی‌طرفی، انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم و مجریان انتخابات به شایستگی به وظیفه خود در این راستا عمل کردند.

به گفته استاندار خراسان شمالی، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی به بهترین شکل، معجزه الهی بوده که همه در این عرصه رو سفید بیرون آمدند.

باید حماسه اقتصادی شکل بگیرد

استاندار خراسان شمالی حضور مردم در انتخابات را سبب تحقق خلق حماسه سیاسی دانست و گفت: اکنون نوبت به خلق حماسه اقتصادی رسیده است.

وی اظهار کرد: تحقق این حماسه نیازمند مشارکت دولت و بخش‌های مختلف بوده تا حماسه اقتصادی نیز در نظام اسلامی رقم بخورد.

احمدی‌بیغش با بیان اینکه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسئولان نظام است، اظهار امیدواری کرد تا در پایان سال کارنامه خوبی در این زمینه ارائه شود.

دارالشهدا خراسان شمالی بیشتر معرفی شود

استاندار خراسان شمالی همچنین برگزاری جلسه شورای اداری گذشته در روستای دارالشهدا (چخماقلو) این استان را برشمرد و گفت: باید این روستا از سوی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما بیشتر معرفی شود.

وی با بیان اینکه ما به تکلیف خود در قبال این روستا با برگزاری این نشست عمل کردیم، افزود: اجرای برخی طرح‌های عمرانی از جمله گازرسانی و راه‌سازی نیز در این راستا در حال انجام است.

احمدی‌بیغش تصریح کرد: از هر 30 نفر مردم این روستا یک نفر به مقام رفیع شهادت نائل آمده، از این رو همه در قبال ایثارگری شهدای روستا، وظیفه سنگینی بر دوش داریم.

انتهای پیام/63002/ب40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول