اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان:

روحانی از اصولگرایان در دولت اعتدال استفاده کند

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، جریان اعتدال را پیروز انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: حسن روحانی از نیروهای اصولگرا در دولت اعتدال استفاده کند.

روحانی از اصولگرایان در دولت اعتدال استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری امشب در جمع اعضای جامعه مهندسان، تشکل‌های اعتقادی و سیاسی گیلان در پرورشگاه مژدهی این شهر اظهار کرد: حق‌گرایی و حق‌مداری شرط پیروزی است.

وی با بیان اینکه سستی در حمایت از حق و بی‌توجهی در برخورد با باطل مستوجب توبه در ماه مبارک رمضان است، افزود: علی (ع) می‌فرمایند حق بودن دلیل بر پیروزی نیست و باید از حق حمایت کرد.

میرحسینی اشکوری، دلیل تمام شکست‌ها را سستی افراد در حمایت از حق خواند و تصریح کرد: امروز مهم‌ترین وظیفه افراد جامعه موضوع حمایت از گفتمان ولایت و عمل کردن به این گفتمان است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان بر تبعیت از رهبری و حمایت از حق تاکید کرد و گفت: تنها شعار ولایت دادن کافی نیست و این امر موجب تنهایی رهبری و ولایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز نباید سکوت کرد، اذعان کرد: دو جریان گفتمان رهبری و شعار سازش در جامعه جریان دارد.

میرحسینی اشکوری، گفتمان رهبری را با شعار مقاومت و ایستادگی عنوان کرد و یادآور شد: شعار سازش با باطل و دنیاگرایی همراه است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، خواستار حضور نیروهای ارزشی در صحنه و دفاع از ولایت شد و بیان کرد: زمینه گفتمان رهبری در جامعه را باید فراهم کنیم.

وی با تأکید بر تبعیت از ولایت و حمایت از گفتمان رهبری، خاطرنشان کرد: خواص در انتخابات ریاست جمهوری اشتباه بزرگی مرتکب شدند و باید در جریان انتخابات از حق دفاع می‌شد.

میرحسینی اشکوری به شعار حسن روحانی در انتخابات مبنی بر استفاده از نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا در دولت اعتدال اشاره کرد و افزود: قانون‌مندی، ولایت‌مداری، استفاده از نیروهای اصولگرا و برطرف کردن مشکل مردم باید سرلوحه فعالیت دولت اعتدال باشد.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، جریان اعتدال را پیروز میدان انتخابات ریاست جمهوری دانست و اظهار کرد: بعضی از افراد سابقه‌دار در گیلان اکنون به دولت اعتدال مشاوره می‌دهند و اگر این روش ادامه پیدا کند دولت اعتدال موفق نمی‌شود.

انتهای پیام/84001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول