اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان:

هیئت‌های ورزشی بازوان اجرایی فدراسیون‌ها هستند

سرپرست فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، هیئت‌های ورزشی را بازوان قدرتمند فدراسیون‌های ورزشی اعلام کرد و گفت: امور بدون حمایت هیئت‌ها پیشرفت نمی‌کند.

هیئت‌های ورزشی بازوان اجرایی فدراسیون‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا مظلومی شامگاه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان با اشاره به سابقه دو ماهه سرپرستی خود بر فدراسیون اظهار داشت: من از سال 62 نابینا شده‌ام.

وی کسب جایگاه در عرصه ورزش را از جمله اهداف حضور خود در فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان دانست و اضافه کرد: این قشر مشکلات زیادی را در جامعه دارند.

مظلومی با بیان اینکه ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در هشت رشته ورزشی فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: بانوان عضو این هیئت در چهار رشته ورزشی فعالیت خوبی می‌کنند.

وی با تایید سخنان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: به واقع هیئت‌های ورزشی بازوان اجرایی قوی برای فدارسیون‌ها هستند و امور بدون حمایت هیئت‌ها پیشرفتی نخواهد داشت.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان به جایگاه استان زنجان در رشته ورزشی دوچرخه‌سواری اشاره و تصریح کرد: موضوع عدم فعالیت دوچرخه‌سواران نابینا و کم‌بینا را پیگیری می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های نابینا و کم‌بینای برگزار شده موجب برکت برای این هیئت و ورزشکاران شود.

مظلومی با گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام شهدا تاکید کرد: یادمان باشد که هرچه داریم از امام و شهدا است.

انتهای پیام/73004/20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول