اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهر نکا در مجلس:

صندوق حمایت از قهرمانان نیاز اصلی ورزش قهرمانی است

نماینده مردم شهر نکا در مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق حمایت از قهرمانان و تشکیل کمیته تامین مالی، نیاز اصلی ورزش قهرمانی نکا است.

صندوق حمایت از قهرمانان نیاز اصلی ورزش قهرمانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، احمد علی مقیمی پنج‌شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان نکا در سالن فرمانداری افزود: با تشکیل این صندوق در واقع درآمد‌زایی شده و با جمع‌آوری درآمدهای مختلف مخصوص این صندوق برای رفع مشکلات ورزشی شهر اقدام می‌شود.

وی بیان داشت: با حمایت از قهرمانان می‌توانیم برای تجلیل از قهرمانان، خرید تجهیزات و... استفاده کنیم.

مقیمی با بیان اینکه بودجه شهرستان نکا در سال گذشته 8 میلیارد تومان بوده که تنها یک میلیارد و 200 میلیون تومان آن محقق شده است، خاطر نشان کرد: فرمانداری دلسوز در این شهر است که بسیاری از اعتبارات ملی را برای شهرستان جذب کرده است.

وی گفت: امر ورزش نیز نیازمند تلاش همه‌جانبه در میدان است و باید مشکلات اسپانسر و مسائلی از این قبیل توسط برنامه‌ریزی درست محقق شود.

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظرفیت‌های مناسبی در حوزه ورزش شهرستان نکا وجود دارد و باید با استفاده از این ظرفیت‌ها برای تعالی و پیشرفت ورزش استفاده کنیم.

مقیمی با بیان اینکه حضور پیشکسوتان ورزش در امور ورزش از نیازهای مهم است، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از ارائه برنامه‌های مختلف پیشکسوتان برای رشد ورزش شهرستان تلاش کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا نیز در سخنانی با اشاره به بیمه ورزشکاران گفت: بیمه ورزشکاران از امور مهم و ضروری در ورزش است که هیچ ورزشکاری  نباید بدون دارا بودن بیمه ورزشی در زمین و سالن حاضر شود.

حسین دلیلی بیان داشت: شناسایی استعدادهای ورزشی از ضرورت‌های لازم است که باید با همکاری اداره ورزش و جوانان و همچنین آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر شهرستان نکا دارای بیش از 6 هزار ورزشکار است، افزود: رفع نیازهای ورزشی، اختصاص زمین و سالن‌های تخصصی مناسب، تسریع در احداث خوابگاه ورزشکاران و.... از نیازهایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان نکا نیز در سخنانی با اشاره به اینکه شرق مازندران از دارا بودن خوابگاه ورزشی برای ورزشکاران بی‌بهره است، افزود: شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه از جمله شهرهایی هستند که به دلیل فقدان خوابگاه مناسب ورزشی از میزبانی مسابقات ورزشی کشوری محرومند.

حسین بریمانی اضافه کرد: سالن طبقاتی ژیمناستیک و تکواندو از جمله سالن‌های با بودجه ملی در نکا است که کلنگ‌زنی شده و امیدواریم با همت مسئولان در اسرع وقت افتتاح شود تا مشکلات ورزشکاران این رشته‌ها مرتفع شود.

وی گفت: حدود 80 درصد ورزشکاران ما از قشر دانش‌آموزان هستند.

انتهای پیام/86002/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول