اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان:

پیشکسوتان فوتبال و خبرنگاران همدان به یاد شهدای ورزشکار به میدان می‌روند

سخنگوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از برگزاری مسابقات 6 جانبه فوتبال جام بزرگداشت شهدای ورزشکار همدان خبر داد.

پیشکسوتان فوتبال و خبرنگاران همدان به یاد شهدای ورزشکار به میدان می‌روند

امیرحسین اسکندریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: در سومین سال پیاپی بر اساس تقویم ورزشی باشگاه شهرداری برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان با عنوان بزرگداشت شهدای ورزشکار استان همدان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور 6 تیم شامل سه تیم پیشکسوتان به نام‌های شدیدی، الوند و شهرداری در یک گروه و سه تیم اصحاب رسانه، منتخب محلات و شهید خادم‌همدانی در گروه دیگر به مدت چهار  شب متوالی برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: این رقابت‌ها با مسابقه بین پیشکسوتان شدیدی و شهرداری از امشب شنبه 29 تیرماه از ساعت 22 در زمین چمن ورزشگاه شهدای شهرداری همدان آغاز خواهد شد.

به گفته وی این مسابقات به منظور دلگرمی و جمع شدن پیشکسوتان فوتبال همدان در یک مسابقه رقابتی ورزشی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهدای ورزشکار استان طراحی و سومین سال برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد.

اسکندریان یادآور شد: این مسابقات با حمایت‌های پیمان صادقی مدیرعامل سازمان و تأکید اعضای شورای شهر همدان برگزار و جزو یکی از برنامه‌های مهم تقویم ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فرق کلی در ساختار و سطح کمی و کیفی این رقابت‌ها نسبت به دو دوره قبل از آن خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی کمیته برگزاری این رقابت‌ها ضمن افزایش از چهار تیم به شش تیم بحث رقابتی و معرفی تیم‌های برتر حذف شده و برای بالا رفتن کیفیت مسابقات ملاک قهرمانی وجود ندارد.

سخنگوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: این رقابت‌ها تا سوم مردادماه از ساعت 22 زیر نور برگزار خواهد شد و با توجه به هوای مطبوع در شب قطعاً حضور علاقه‌مندان در ورزشگاه شهدای شهرداری همدان بر جذابیت مسابقات می‌افزاید.

انتهای پیام/89020/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول