اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خواستار شد

اختصاص بودجه ویژه به هیئت‌های ورزشی

نائب رئیس هیئت پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای کردستان با اشاره به دستور اخیر مبنی بر بکارگیری قهرمانان ورزشی در رأس هیئت‌ها گفت: باید بودجه‌ در اختیار آنها باشد تا توان اداره ورزش را داشته باشند.

اختصاص بودجه ویژه به هیئت‌های ورزشی

رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کردستان سالانه 150 تا 200 میلیون تومان بودجه برای انجام فعالیت‌های خود نیاز دارد گفت: این موضوع باید در انتخاب رؤسای هیئت مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به فعالیت این هیئت در هفت رده سنی و برگزاری اردوهای 200 روزه در سال اظهار کرد: توسعه ورزش زورخانه‌ای در شهرستان‌های استان هزینه‌بردار است.

نائب رئیس هیئت پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان کردستان این پرسش را مطرح کرد که آیا با وجود چنین هزینه‌های گزافی قهرمانان ورزشی می‌توانند هیئت‌ها را اداره کنند؟

غلامی تصریح کرد: رئیس هیئت، باید توانایی جذب بودجه و امکانات لازم را به هیئت داشته باشد تا برای اعزام‌ها و امورات روزمره و همچنین آینده‌سازی در ورزش دچار مشکل نشویم.

وی با یادآوری دستور استاندار کردستان مبنی بر ممنوعیت حضور مدیران دستگاه‌های دولتی در رأس هیئت‌های ورزشی خاطرنشان کرد: اگر قرار است پیشکسوتان ورزش خود مدیریت کار را در دست بگیرند باید بودجه‌ای در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان استان قرار داده شود و از این کانال به دست هیئت‌های ورزشی برسد.

نائب رئیس هیئت پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان کردستان این کار را زمینه‌ساز پیشرفت امورات و فعالیت‌های هیئت دانست و تأکید کرد: تنها در این صورت است که ورزشی‌ها توان اداره هیئت‌ها را خواهند داشت.

غلامی در پایان خواستار همکاری و همراهی تمام مسئولان با هیئت‌های ورزشی به منظور رشد و بالندگی ورزش کردستان بویژه در رشته زورخانه‌ای و پهلوانی شد.

انتهای پیام/79012/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول