اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت ورزش‌های روستایی بابل:

ورزش بانوان روستایی در بابل فقیر است

مسئول هیئت ورزش‌های روستایی، بومی و محلی بابل گفت: شهرستان بابل در بخش ورزش بانوان روستایی فقیر است.

ورزش بانوان روستایی در بابل فقیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، احمد حبیب‌پور پنجشنبه شب در جلسه معارفه خود اظهار داشت: مقوله ورزشی یک حرکت جمعی و اقدام گروهی با برنامه‌ریزی خاص است که اگر خارج از این مقوله اقدام شود موفقیتی به دنبال نخواهد داشت.

وی مهمترین ویژگی خود را در مسئولیت گذشته، ایجاد هماهنگی و تعامل بین بخش‌ها برشمرد و افزود: هیچ امر پنهانی در مسئولیت خود نداشتم تا در توزیع اموال در بین بخش‌ها دچار مشکل شوم لذا این شفاف سازی سبب ایجاد هماهنگی و صمیمیت بین بخش‌ها در زمان مسئولیت من شده بود.

این مسئول اذعان داشت: تشکیل  کارگروه فعال به دور از حاشیه و جناح‌بازی در ارتقای ورزش بابل نیاز امروز این شهرستان است و بر این اساس دست هر ورزش دوستی را که دغدغه آن ورزش و ساماندهی ورزش شهرستان است به گرمی می‌فشاریم.

مسئول هیئت ورزش‌های روستایی، بومی و محلی بابل با اشاره به اینکه ورزش بانوان روستا از ورزش عشایری رشد کرده است، گفت: به دلیل کمبود امکانات ورزشی و نبود موقعیت ورزشی مناسب در بخش ورزش بانوان دچار فقر شدید هستیم که نیاز است به این بخش توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: بابل در امر ورزش بسیار محروم است که این امر ناشی از عملکرد نامناسب بعضی از مسئولان است  چراکه در گرفتن حق این شهرستان و حتی در ارائه گزارش صحیح کم‌کاری کردند.

این مسئول افزود: در جامعه اسلامی هرکسی با پیگیری و تلاش می‌تواند در جذب اعتبار موفق باشد، ما دشمن هیچ مسئول ورزشی نیستیم زیرا مطمئن هستیم بابل بسیار نیازمند مسئولان  ورزشی به ویژه در روستاهاست که برای رفع این نیازمندی جزء تعامل و دوستی راهکار دیگری وجود ندارد.

حبیب‌پور با اشاره به اینکه نبود امکانات و فضاهای مناسب ورزشی سبب شده قلیان‌ها جای ورزش را بین جوانان روستا بگیرد، تاکید کرد: هیچ روستایی از این قاعده مستثنی نبوده و این معضل همه روستاها شده است.

این مسئول تصریح کرد: ما برای جذب اعتبار به حق شهرستان بابل که یکی از بزرگ‌ترین شهرهای مازندران است نیاز به حمایت جدی دو نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی داریم تا بتوانیم از سهمیه روستا برای تهیه امکانات ورزشی روستاها استفاده کنیم، کاری که شهرهای دیگر موفق به انجام آن شدند.

انتهای پیام/86009/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول