اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان خبر داد

پیشگامی انجمن ورزشی‌نویسان در انجام کارهای خیر

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان گفت: در کنار حساسیت بر روی کار حرفه‌ای خبر و پیگیری اخبار ورزشی بانی کارهای خیر بودن برای ورزشی‌نویسان همدانی لذت‌بخش است.

پیشگامی انجمن ورزشی‌نویسان در انجام کارهای خیر

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان همدان به منظور وحدت‌رویه در انعکاس اخبار ورزشی در سطح استان، حضور 45 خبرنگار، عکاس، گزارشگر و برنامه‌ساز ورزشی در این انجمن را قابل توجه دانست.

وی افزود: در کنار کار حرفه‌ای خبر، پرداختن به امور خیریه از اهداف مهم و از پیش تعیین شده این انجمن بوده که امیدواریم لطف خدا شامل همه اعضا شود تا بانی و پیشقدم این اقدامات خداپسندانه باشیم.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان اضافه کرد: در هفته گذشته به پیشنهاد انجمن ورزشی‌نویسان، خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان با حضور در بخش هماتولوژی بیمارستان بعثت از کودکان سرطانی که دوره شیمی‌درمانی خود را سپری می‌کنند عیادت کردند.

به گفته وی این اقدام انعکاس خوبی در رسانه‌های استان داشت به طوری که در همایش تجلیل از خیرین سلامت استان انجمن ورزشی‌نویسان به عنوان عضو جدید این مجمع معرفی شد تا همراه با خیرین سلامت در امور خیریه سهیم باشد.

گل‌محمدی در ادامه با اشاره به دعوت از تیم کوچولوهای ایران (کوتاه قدمتان، بلند همت) برای برگزاری یک بازی دوستانه خیرخواهانه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اعلام موافقیت اولیه انجمن کوچولوهای ایران قرار است در هفته آخر ماه مبارک رمضان یک بازی دوستانه فوتسال به نفع بیماران و کودکان سرطانی و صعب‌العلاج در سالن 6 هزار نفری انقلاب بازی کنند.

وی یادآور شد: از شروع فعالیت شش ماهه انجمن موفق شدیم دو بازی دوستانه خیرخواهانه به نفع اقشار بی‌بضاعت در شهرستان‌های فامنین و ملایر برگزار و برنامه داریم تا جشن‌های گلریزان دیگری در سطح استان را با کمک خیرین راه‌اندازی کنیم.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان با بیان اینکه برای بالا رفتن روحیه خبرنگاران و همچنین پرداختن به ورزش همگانی و نشاط اعضای انجمن اقدام به تیم فوتسال و فوتبال شده، خاطرنشان کرد: تیم فوتسال و فوتبال انجمن در حال حاضر زیر نظر سلیمان رحیمی از پیشکسوتان ورزشی‌نویس در حال تمرین است تا برای انجام مسابقات دوستانه و رقابتی از آمادگی لازم برخوردار باشند.

به گفته وی از فردا یکشنبه 30 تیرماه تیم فوتبال خبرنگاران ورزشی استان در یادواره شهدای ورزشکار به میزبانی باشگاه شهرداری همدان که با حضور شش تیم برگزار خواهد شد حاضر می‌شوند.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه برای پوشش بخشی از هزینه‌های تیم فوتسال و فوتبال خبرنگاران ورزشی با حامیان مالی رایزنی شده است افزود: شهرام شیروانی مدیر گروه هتل‌های باباطاهر هزینه‌ای بالغ بر 35 میلیون ریال از البسه ورزشی تیم و برادران علایی مدیران پوشاک ورزشی جام‌ جم بیش از 30 میلیون ریال از لباس‌های مورد نیاز مسابقات را تقبل کرده‌اند.

وی برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن ورزشی‌نویسان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جای خوشحالی که در این نشست اکثر اعضای حضور پررنگی داشتند و موفق شدیم با اخذ نظرات و پیشنهادات اعضا به جمع‌بندی برای ادامه کارها برسیم.

انجمن ورزشی نویسان استان همدان با حضور بیش از 45 نفر از عکاسان، خبرنگاران، گزارشگران، برنامه‌سازان ورزشی رسانه‌های دیداری، شنیداری، گفتاری، سایبری و سایت‌های خبر سطح استان از اسفندماه سال 91 تشکیل شده است.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول