اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل:

روسای ناکارآمد هئیت‌های ورزشی برکنار می‌شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: روسای ناکارآمد هئیت‌های ورزشی بابل برکنار می‌شوند.

روسای ناکارآمد هئیت‌های ورزشی برکنار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حبیب الله امیرنیا پنجشنبه شب در جلسه تودیع و معارفه مسئول هیئت ورز‌ش‌های روستایی و بومی و محلی بابل با تشکر از محمودی مسئول سابق هیئت ورزش‌های روستایی و بومی و محلی بابل افزود: ما در انتخاب مسئولان وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستیم، آنچه ملاک انتخاب ماست شایستگی افراد و خدمتگزاری دلسوزانه به ورزش شهرستان است.

این مسئول با آرزوی توفیق برای احمد حبیب پور مسئول منتخب ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی بابل بیان داشت: حبیب‌پور به عنوان فرد دلسوز و باتجربه در امر ورزش و داشتن عملکرد بسیار خوب و مثبت در سمت‌های مختلف مدیریتی و حضور چشمگیر در برنامه‌های مختلف ورزشی برای ارتقای ورزش‌های روستایی و بومی و محلی انتخاب شد.

امیرنیا اظهار داشت: انتظار ما از مسئول فعلی، رشد و ارتقای ورزش بومی و محلی شهرستان بوده که امیدواریم به صورت عملیاتی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده تا شاهد این باشیم که ورزش بومی و محلی به جایگاه اصلی خود در استان دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال مسئولان لایق و کارآمد هستیم و عذر هر مسئولی که به هر دلیلی قادر به انجام این مسئولیت خطیر نبوده را می‌خواهیم، ما در شهرستان به مسئولانی نیاز داریم که در جذب اسپانسر و برگزاری مسابقات کارآمد بوده و دغدغه‌ای جزء ارتقای ورزش جوانان نداشته باشند.

این مسئول اذعان داشت: برای انجام اقدامات اساسی در امر ورزش و برنامه‌ریزی صحیح نیاز مبرم به هماهنگی بین بخش‌هاست، اگر این هماهنگی و تعامل بین مسئولان بخش‌ها باشد در انتخاب افراد شایسته برای تیم اعزامی به استان موفق‌تر عمل خواهد شد.

امیرنیا تصریح کرد: ایجاد انگیزه و تشویق مسئولان کارآمد، فراهم کردن امکانات ورزشی مناسب برای محلات و بخش‌ها، توجه و تشویق ورزشکاران برتر می‌تواند گام موثری در ارتقای ورزش شهرستان باشد.

انتهای پیام/86009/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول