اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

استان البرز نیازمند توسعه طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی است

استاندار البرز بر توسعه طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی در استان البرز تأکید کرد.

استان البرز نیازمند توسعه طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در جریان بازدید از مجموعه ورزشی ایثار در استان البرز اظهار داشت: گسترش جمعیت استان و به ویژه افزایش جمعیت جوان این استان می‌طلبد تا توجه بیشتری را بر توسعه طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی داشته باشیم.

وی ادامه داد: استان البرز دارای ورزشکاران و ورزش دوستان بسیاری است که می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت این استان را به رتبه‌های برتر ورزشی برسانیم.

استاندار البرز با بیان این که البته امروز نیز استان البرز با کمبودهایی که در بخش ورزش دارد توانسته قهرمانان بسیاری را پرورش دهد افزود: کرج با داشتن جمعیت جوان و ورزش دوست و ورزشکار با توجه به تمامی کمبودها و خلاهای ورزشی توانسته در کسب رتبه‌های نخست و کسب مدال‌های برتر افتخارآفرینی کند و در کشور و حتی در جهان حائز رتبه‌های برتر شود.

عربیان تأکید کرد: با توجه به وجود چنین ظرفیت‌ها و پتاسیل‌هایی باید ما نیز در ارائه خدمات ورزشی و ارائه امکانات به ورزشکاران آنان را به پیشرفت بیشتر سوق داده و در تمامی رشته‌های ورزشی مقام‌های برتر را کسب کنیم.

استاندار البرز توسعه امکانات ورزشی را در تمام مناطق این استان مهم ارزیابی کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که امکانات و خدمات ورزشی در تمام مناطق و شهرستان‌های این استان به صورت یکسان ارائه شود.

عربیان در ادامه سخنان خود به مجموعه ورزشی ایثار اشاره کرد و گفت: این مجموعه ورزشی با اعتبار اولیه بالغ بر 30 میلیارد ریال اجرایی شد.

به گفته وی این مجموعه ورزشی دارای چهار سالن ژیمناستیک، وزنه‌برداری، کشتی و بدنسازی مجهز می‌باشد.

عربیان توسعه سرانه‌های ورزشی در استان البرز را از سوی مسئولان ذیربط خواستار شد و گفت: مسئولان باید توجه ویژه و اساسی به توسعه ورزش این استان داشته باشند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مجموعه ورزشی هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2302/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول