اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

پیست سوارکاری استاندارد در نمین احداث می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با تخصیص زمین مورد نیاز از سوی منابع طبیعی پیست سوارکاری استاندارد در نمین احداث می‌شود.

پیست سوارکاری استاندارد در نمین احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات احداث پیست سوارکاری و اسکی در شهرستان نمین اظهار داشت: با اختصاص 40 هکتار زمین از سوی منابع طبیعی و پیگیری فرمانداری این شهرستان در اخذ سند برای این اراضی امیدواریم پیست سوارکاری استاندارد در نمین راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی این پیست می‌تواند به توسعه ورزش پرتحرک و پرهیجان رشته سوارکاری کمک کرده و در کنار آن توسعه اقتصادی، صنعتی، گردشگری و اشتغال را بهتر و مطلوب‌تر رقم بزند.

پازاج با بیان اینکه شهرستان نمین استعداد خاصی در راه‌اندازی این پیست و همچنین پیست اسکی روی چمن و حتی روی برف دارد، خاطر نشان کرد: در این زمینه با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان مجموعه عظیم ورزشی احداث کرد تا هم در فصل‌های بهار و تابستان میزبان مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی باشیم و هم زمینه برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این منطقه در این رشته‌های مفرح فراهم آید.

این مسئول اضافه کرد: سرمایه‌گذاری و اختصاص اعتبار برای ایجاد اماکن ورزشی در محیط‌های روستایی باید به صورت کارشناسی صورت بگیرد تا با مشکل خاص در فرآیند احداث مجموعه‌های ورزشی روبه‌رو نشویم.

وی از مسئولان ورزش و فرمانداران شهرستان‌ها خواست اولویت‌بندی سرمایه‌گذاری و اختصاص اعتبار را برای ایجاد اماکن ورزشی در محیط‌های روستایی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: در بسیاری از روستاها شاهد تعطیلی سالن‌های ورزشی پس از راه‌اندازی هستیم که دلیل آن نبود ورزشکاران یا درآمد کافی برای تأمین هزینه‌های انشعابات است که سبب شده در سالن‌های ورزشی بسته بماند.

پازاج نسبت به تعویض سیستم گرمایشی سالن‌های ورزشی این شهرستان برای کاهش هزینه‌های تأسیسات قول مساعد داد.

وی همچنین خواستار ورود کارخانه‌داران و بنگاه‌های اقتصادی این منطقه به عنوان یک اسپانسر مالی حمایت‌کننده از امر ورزش شد و ادامه داد: امیدواریم با رایزنی‌های مسئولان شهرستان با صاحبان این کارخانه‌ها شاهد حمایت‌های همه‌جانبه مجموعه ‌ای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی از توسعه و تقویت رشته‌های ورزشی باشیم.

فرماندار نمین نیز با گله‌مندی از بالا بودن هزینه‌های استفاده از سالن‌های ورزشی برای ورزشکاران، خواستار واگذاری مدیریت چمن مصنوعی و امکانات ورزشی منطقه به افراد و ورزشکاران بومی شد.

سید تقی دریتیم گفت: اکثر هیئت‌های ورزشی در این شهرستان از مشکلات و تنگناهای مالی رنج می‌برند که انتظار می‌رود با نگاه و توجه جدی در این زمینه راهکارهای مناسب در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/62004/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول