اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون اسکی:

پیست اسکی فندقلو در حد بین‌المللی است / آغاز اولین دوره مسابقات لیگ اسکی روی چمن در نمین

رئیس فدراسیون اسکی گفت: پیست اسکی فندقلوی نمین در حد پیست بین‌المللی است که با رفع برخی نواقص آن می‌تواند این پیست کاندیدای برگزاری مسابقات آسیایی و حتی جهانی باشد.

پیست اسکی فندقلو در حد بین‌المللی است / آغاز اولین دوره مسابقات لیگ اسکی روی چمن در نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عیسی ساوه‌شمشکی ظهر امروز در جریان برگزاری مسابقات در فندقلوی نمین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات لیگ اسکی مسابقات روی چمن کشور در پیست بین‌المللی فندقلو برگزار می‌شود که این دوره از مسابقات با استقبال خوبی از سوی تیم‌های قدر روبرو شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در 12 دور برگزار می‌شود که دور اول آن مارپیچ کوچک است که با حضور 30 ورزشکار از 9 باشگاه تهران، البرز، کردستان و اردبیل برگزار شده است.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات برای کسب آمادگی تیم ملی و انتخاب اعضای تیم ملی برای حضور مقتدرانه در جام جهانی لبنان برگزار می‌شود که 20 مرداد ماه این مسابقات برگزار خواهد شد.

ساوه‌شمشکی با یادآوری اینکه استارت مسابقات لیگ اسکی روی چمن آن هم از فندقلوی نمین با آب و هوایی بسیار معتدل و مناسب نوید‌بخش تداوم این مسابقات در سال‌های آینده خواهد بود، ادامه داد: بخشی از این مسابقات نیز قرار است در پیست دیزین تهران برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: پیست اسکی فندقلوی نمین از لحاظ فضا، آب و هوای مطلوب و دلنشین و مختصات برگزاری مسابقات پیستی در حد جهانی است که اگر برخی از مشکلات و نارسایی‌های کوچک آن برطرف شود در آینده می‌تواند به پیست بین‌المللی برای برگزاری مسابقات مختلف آسیایی و جهانی تبدیل شود.

به گزارش فارس، مسابقات اسکی روی چمن کشور در دو رده جوانان و بزرگسالان با هدف کسب آمادگی بیشتر تیم ملی و انتخاب اعضای تیم ملی برگزار شد و قرار است عصر امروز نیز در مارپیچ بزرگ پیگیری شود.

در پایان مسابقات مارپیچ کوچک سید مرتضی جعفری از باشگاه ورمیکای تهران و حسین کلهر از ورمیکای البرز و رحمت‌الله مقدید که به صورت آزاد از استان البرز شرکت کرده بود به ترتیب اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ماده مارپیچ بزرگ این مسابقات عصر امروز در پیست اسکی فندقلوی نمین پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/62003/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول