اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

مرمت پیست تارتان ورزشگاه ملک‌نیا سنندج آغاز شد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: کار بازسازی و تعمیر پیست تارتان ورزشگاه ملک‌نیای شهرستان سنندج با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از یک ماه پیش آغاز شده است.

مرمت پیست تارتان ورزشگاه ملک‌نیا سنندج آغاز شد

مهران تیشه‌گران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه استان کردستان دارای ظرفیت‌های فراوان نیروی انسانی در رشته دوومیدانی است، اظهار کرد: این ورزش توان جذب بیش از پیش نوجوانان و جوانان به منظور شناسایی استعدادهای مناسب را دارد.

وی با تأکید بر اینکه تقویت زیرساخت‌ها در این رشته ورزشی از مهم‌ترین اهداف اداره‌ کل ورزش و جوانان کردستان است، خاطرنشان کرد: در همین راستا عملیات بازسازی پیست تارتان مجموعه ورزشی ملک‌نیا شهرستان سنندج از یک ماه قبل کلید خورده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: کار مرمت و بازسازی این پیست که دارای 3 هزار متر زیربناست با اعتباری بیش از 300 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

تیشه‌گران با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی صحیح به منظور استفاده بهینه از استعدادهای دوومیدانی استان خاطرنشان کرد: اگر این ورزش و تمرینات مربوط به آن به درستی انجام شود، زمینه ارتقا و حرکت رو به جلوی این ورزش در استان فراهم می‌گردد.

وی افزود: دوومیدانی به عنوان یک رشته پایه، نیازمند توجه همه‌جانبه در بعد سخت‌افزاری و نرم‌افرازی بوده که این امر در دستور کار مدیریت ورزش استان کردستان قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با تأکید بر اتخاذ تدابیر به منظور تقویت زیرساخت‌های این رشته ورزشی در استان اظهار کرد: به دلیل اینکه این ورزش در تمام رده‌های سنی شانس مدال‌آوری دارد لزوم توجه ویژه به آن ضروری است.

تیشه‌گران با بیان اینکه فراهم آوردن زیرساخت مناسب، بستر‌ساز حضور موفق ورزشکاران کردستانی در میادین داخلی و خارجی است انجام اقدامات مرمت و باسازی پیست تارتان ملک‌نیا را اقدامی در خور توصیف کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با تزریق بودجه به ورزش استان، زمینه رشد و پیشرفت تمام رشته‌های ورزشی به ویژه ورزش‌های پر مدال همچون دوومیدانی مهیا شود.

انتهای پیام/79012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول