اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عمرانی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

آغاز آموزش‌های تخصصی سوارکاری در مازندران

رئیس هیئت سوارکاری آمل گفت: آموزش‌های تخصصی سوارکاری در نخستین باشگاه آکادمیک سوارکاری مازندران با ظرفیت آموزش روزی 30 نفر در شهرستان آمل آغاز شد.

آغاز آموزش‌های تخصصی سوارکاری در مازندران

مهدی عمرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: سوارکاری رشته‌ حرفه‌ای بوده و نیاز به کار تخصصی دارد.

وی افزود: نخستین باشگاه آکادمیک سوارکاری مازندران چندی پیش کار خود را در شهرستان آمل آغاز کرده است.

عمرانی با اعلام اینکه اسب‌سواری و اسب‌دوانی با یکدیگر تفاوت دارد، گفت: اسب‌دوانی را همه در رشته‌های کورس، پرش و درساژ می‌شناسند و مستلزم دیدن دوره‌های خاص است.

رئیس هیئت سوارکاری آمل با اعلام اینکه دکتر نعلبند از مدرسان و اساتید بین‌المللی سوارکاری به همراه افشاری، نایب قهرمان مسابقات سوارکاری کشور، کار آموزش را در باشگاه آکادمیک سوارکاری کاسپین این شهرستان انجام می‌دهند، ابراز داشت: در نخستین باشگاه آکادمیک سوارکاری مازندران تربیت اسب نیز انجام می‌شود چراکه افراد متخصص در این زمینه حضور دارند که با قابلیت‌های مختلف این حیوان آشنایی دارند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این باشگاه از نیمه نخست تیرماه امسال آغاز شده و در نخستین گام حدود 50 نفر نیز به صورت تلفنی اعلام آمادگی برای حضور در کلاس کردند، اذعان داشت: ظرفیت ما آموزش روزی حدود 30 نفر است که هفته‌ای دو بار آموزش می‌بینند.

وی یادآور شد: آموزش‌ها سه رده نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان انجام می‌شود و ترم‌های ما در 10 جلسه برگزار خواهد شد.

عمرانی با اشاره به اینکه این باشگاه در فضایی کاملا استاندار به ابعاد 12 هزار متر در خیابان طالب آملی منطقه چاه اوسر محله احداث شد، اذعان داشت: آموزش‌ها معمولاً به صورت خانوادگی انجام می‌شود.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول