اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال خوب جوانان و نوجوانان

مسابقات کارتینگ در پیست دهکده حیران برگزار شد

برای اولین بار مسابقه پرهیجان کارتینگ در پیست دهکده حیران در اردبیل برگزار شد.

مسابقات کارتینگ در پیست دهکده حیران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دوره از مسابقات که عصر امروز دور نخست آن به پایان رسید تیم‌های شرکت‌کننده در ماده تایم‌تریل انفرادی به رقابت پرداختند و نفرات منتخب معرفی شدند.

در این مسابقات و در دور اول 25 نفر شرکت کرده بودند که 17 نفر آنها را آقایان و شش نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دادند که بانوان نیز همپای مردان با جرأتی تمام و هیجانی کامل در این پیست به رقابت پرداختند به طوریکه عده‌ای از جوانان شرکت‌کننده از سرعت و هیجان بازی‌ها به ذوق آمده بودند.

دومین دوره این مسابقات که بعد از ماه مبارک رمضان در ماده سرعت برگزار می‌شود بسیار پرهیجان بوده که ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقه در هیئت اتومبیلرانی انجام می‌شود.

در پایان مسابقه ماده تایم‌تریل انفرادی در بخش آقایان سعید کهنی و بخش خانم‌ها سودا رستمی توانستند رتبه‌های اول را به دست آورند.

پیست کارتینگ در دهکده حیران که سال گذشته راه‌اندازی شده همه ساله با آغاز فصل تابستان و گردشگری شاهد حضور علاقمندان به ویژه جوانان و نوجوانان است که در این پیست گرد هم می‌آیند تا با شور و شوق و جذبه خاص به اجرای برنامه بپردازند.

برگزاری مسابقه اسکان اضطراری با حضور 100 امدادگر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در مسابقه‌ای دیگر و در حال و هوای امداد و نجات و کمک به حادثه‌دیدگان سومین دوره مسابقات امداد و نجات استانی این بار در رشته تخصصی اسکان اضطراری در نیر برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که بیش از 100 نفر از امدادگران حضور داشتند نفرات در رشته‌های تخصصی به عنوان برگزیده شهرهای مختلف با هم رقابت کرده تا از بین آنها نفرات برتر به مسابقات کشوری راه یابند.

بعد از ماه مبارک رمضان منتخبان این مسابقه در مسابقه کشوری حضور پیدا می‌کنند.

در پایان این مسابقات تخصصی تیم‌های نیر، نمین و گرمی به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/62004/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول