اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نخستین باشگاه سوارکاری مازندران افتتاح شد

رئیس هیئت سوارکاری آمل گفت: نخستین باشگاه آکادمیک سوارکاری مازندران در شهرستان آمل کار خود را آغاز کرد.

نخستین باشگاه سوارکاری مازندران افتتاح شد

مهدی عمرانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: نخستین باشگاه آکادمیک سوارکاری استان مازندران در شهرستان آمل کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: این باشگاه در فضایی کاملا استاندار به ابعاد 12 هزار متر در خیابان طالب آملی منطقه چاه اوسر محله احداث شده است و به طور تخصصی بیش از هشت ماه امکانات لازم آن را مهیا کردیم.

عمرانی یادآور شد: این باشگاه دارای باکس‌های اختصاصی اسب، مانژ 2 هزار متری آموزش پرش درساژ، پیست عرض 10 متری با طول 45 متر برای سوارکاری آزاد، پارکینگ و اصطبل است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر آموزش‌ها به صورت خانوادگی انجام می‌شود، گفت: استقبال خانواده‌ها به همراه فرزندان از این رشته مفرح بسیار زیاد است.

رئیس هیئت سوارکاری آمل با اعلام اینکه دکتر نعلبند از مدرسان و اساتید بین‌المللی سوارکاری به همراه افشاری نائب قهرمان مسابقات سوارکاری کشور کار آموزش را در باشگاه آکادمیک سوارکاری کاسپین این شهرستان برعهده دارند، ابراز داشت: در سال‌های گذشته کار زیبایی در ورزش سوارکاری که از ورزش‌های مورد تاکید اسلام و پیامبر اکرم(ص) است در استان صورت گرفته که به یک باره رو به تعطیلی رفت.

عمرانی ادامه داد: البته پس از جدا شدن گلستان از مازندران نیز ورزش سوارکاری در این استان رو به فراموشی رفت.

وی با اشاره به اینکه از چهار سال گذشته به طور مستمر درگیر ورزش سوارکاری و اسب‌دوانی هستم، یادآور شد: مکان فعلی باشگاه آکادمیک سوارکاری کاسپین ایستگاه اسب‌های باسابقه، تیم‌ها و گروه‌های مختلف برای اعزام به مسابقات مختلف بوده و به نوعی چاپارخانه محسوب می‌شد.

رئیس هیئت سوارکاری آمل با تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان مازندران و سپاس‌گذاری از حمایت‌های مسئولان اداره ورزش و جوانان آمل در زمینه ایجاد فضای لازم برای علاقمندان یادآور شد: حمایت مسئولان آملی و مازندرانی شوق و اشتیاق ما را برای ایجاد مکانی مناسب جهت ترویج رشته سوارکاری بیش از گذشته تقویت کرد.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول