اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کرمانشاه:

نیازمند پیست دوچرخه‌سواری بانوان در مکانی آزاد هستیم

نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت: فاقد یک پیست استاندارد دوچرخه‌سواری در بخش بانوان هستیم و به داشتن یک پیست در مکانی آزاد نیاز داریم.

نیازمند پیست دوچرخه‌سواری بانوان در مکانی آزاد هستیم

سحر هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از نبود پیست استاندارد دوچرخه‌سواری در بخش بانوان در کرمانشاه خبر داد و گفت: مجموعه ورزشی کوثر تنها پیست اختصاص‌یافته به هیئت دوچرخه‌سواری استان است که به دلیل محدود بودن مکان و رفت‌وآمد زیاد در آن، بانوان ورز‌ش‌کار با مشکلاتی مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون پیست دوچرخه‌سواری در مکان آزاد به بانوان در کرمانشاه تعلق نگرفته، اظهار داشت: هیئت با مشکلات سخت‌افزاری روبه‌رو است و فاقد دوچرخه‌های استاندارد هستیم ولی با تمام این مشکلات عملکرد این هیئت به نسبت دیگر هیئت‌های ورزشی مثبت است.

هاشمی با بیان اینکه کرمانشاه در مسابقات بانوان لیگ دسته یک که در هفته گذشته برگزار شد مقام نهم در بین 15 استان شرکت‌کننده را کسب کرده، ادامه داد: میزان استقبال بانوان کرمانشاهی از ورزش دوچرخه‌سواری در بعد همگانی بالا است و در بعد قهرمانی نیاز به اسپانسر و بودجه داریم.

نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت: دوچرخه‌سواری نسبت به دیگر ورزش‌ها، ورزشی پرهزینه است و برای یک دوچرخه حرفه‌ای تا دو میلیون تومان باید هزینه کرد.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول