اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:

HSE نقش و جایگاه ویژه‌ای در صنعت نفت دارد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: HSE دارای نقش و جایگاه ویژه‌ای در صنعت نفت کشورمان دارد.

HSE نقش و جایگاه ویژه‌ای در صنعت نفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ابراهیم پیرامون در آئین معارفه و تودیع رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) اظهار کرد: با توجه به سابقه طولانی تولید نفت در مسجدسلیمان و گستردگی و وسعت زیاد حوزه عملیاتی آن، ضرورت توجه جدی به HSE بیش از پیش نمایان می‌شود.

وی همچنین با اشاره به وجود گاز H2S در تأسیسات و بروز برخی مخاطرات ناشی از وجود این گاز بر نقش استراتژیک و ارزشمند این اداره در آموزش کارکنان در خصوص راه‌های شناسایی و مقابله با آن تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان همچنین با برشمردن جایگاه پدافند غیر عامل بر رعایت دقیق الزامات و همچنین بهره گیری از همه دستورالعمل‌ها و آموزش دقیق نیروها برای به کارگیری این اصول به‌منظور حفاظت از خود در مواقع خطر تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تمجید از جایگاه و تجارت ارزشمند رئیس جدید اداره HSE این شرکت گفت: موسی ابوالحسنی با توجه به علاقه‌ای که به منطقه مسجدسلیمان داشت پیشنهاد حضور در این منطقه و خدمت به شهروندان خوب آن را پذیرفته است.

پیرامون خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صدور حکم خدمت ابوالحسنی در سمت جدید مقارن با نیمه شعبان بوده است امیدوارم با استعانت از توجهات امام عصر (عج) این حکم منشا خیر و منفعت برای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مردم خوب و ولایتمدار این منطقه باشد.

وی در پایان با تقدیر از زحمات نجف بهادری که به کسوت بازنشستگی نایل شده است و زحمات رامتین آمویی در مدت سرپرستی، موسی ابوالحسنی را به عنوان رئیس جدید  HSE (اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست) این شرکت معرفی کرد.

رئیس جدید HSE این شرکت نیز در سخنانی با اشاره به 38 سال سابقه کار خود در صنعت نفت گفت: هدف ما در HSE تقابل با همکاران و دیگر اجزای شرکت نیست بلکه می‌خواهیم با همکاری یکدیگر در فضای تعامل و همدلی شرایط استانداردهای ایمنی را حفظ و آن را ارتقا بخشیم.

موسی ابوالحسنی در خصوص دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در این سمت گفت: توجه به نیروی انسانی و آموزش روزآمد اصول ایمنی و حفاظت فردی و گروهی به منظور افزایش انگیزش شخصی و بهره وری در سطح شرکت از مهمترین برنامه‌های کاری‌ام است.

وی ادامه داد: افزایش ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی و روزآمدی ناوگان خودرویی این بخش با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی و پراکندگی واحدها و تأسیسات شرکت از دیگر برنامه‌ها و رئوس کاری‌ام است.

رئیس جدید HSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هدف HSE افزایش سطح ایمنی و سلامت فردی و گروهی در محیط کار است از همه روسا و مدیران محترم درخواست دارم به فرآیند کسب مجوزهای ایمنی نگاه ویژه داشته باشند و از تجارب ارزشمند همکاران و کارشناسان این امور در راستای افزایش سطح ایمنی مجموعه خود استفاده کنند.  

شایان ذکر است موسی ابوالحسنی، رئیس جدید HSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دارای 38 سال سابقه کار در صنعت نفت بود و ریاست HSE شرکت پیرا حفاری ایران در مدت پنج سال گذشته را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام/72001/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول