اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

صنعت گردشگری بابلسر نیازمند توجه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: بحث توریسم و صنعت گردشگری بابلسر نیازمند توجه بیشتر مسوولان است.

صنعت گردشگری بابلسر نیازمند توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بابلسر با اشاره به پیروزی مردم سرافراز ایران در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: استان مازندران با مشارکت بالای 93 درصدی خود در انتخابات رتبه نخست مشارکت در سطح کشور را داشته است و به پاس این حماسه ماندگار مردم ایران و مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری باید تقدیر شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بابلسر با مشارکت 96.4 درصدی خود در انتخابات رتبه دوم مشارکت در استان را از آن خود کرد، افزود: مردم ما با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرینی را در کارنامه پرافتخار خود در صحنه سیاسی و اجتماعی رقم زدند.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات به مثابه یک شرکت سهامی فراگیر است که باعث افزایش سرمایه سیاسی در نظام جمهوری اسلامی می‌شود بیان داشت: ما نباید از این سرمایه بزرگ اجتماعی که به سرمایه سیاسی تعبیر شده است به سادگی بگذریم و باید بدانیم که پیروز واقعی این انتخابات مردم عزیز کشورمان هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اذعان داشت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در زمانی شکل گرفت که برخی ادعای تقلب انتخابات در سال 88 را داشتند و از آن به عنوان یک ذخیره منفی یاد می‌کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات رسانه‌های غربی به دنبال بدبین کردن و عدم حضور مردم از انتخابات بودند، اظهار داشت: با مدیریت و هدایت مقام معظم رهبری این انتخابات نتایج زیادی به همراه داشت.

وی با تقدیر از عملکرد هشت ساله دولت نهم و دهم اظهار داشت: در دولت نهم و دهم خدمات زیادی در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و علمی شده است و هر چند شاید در مسیر خدمت‌گذاری اشکالاتی وجود داشته است اما نباید تلاش و پیگیری‌های رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر و تیم دولت که منجر به سرمایه بزرگ اجتماعی شده است را نادیده گرفت.

این مسئول ادامه داد: امیدوارم دولت جدید بتواند در این مسیر از محاسن دولت قبلی استفاده و از معایبش دوری کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: نادری یکی از فرمانداران خوب استان بودند و در سه نوبت نیز به ایشان پیشنهادهای خوبی برای فرماندار آمل، فرماندار مرکزی و مدیر یکی از سازمان‌های استان داده شد ولی ایشان نپذیرفت.

ابراهیمی افزود: به دلیل عملکرد مثبت ایشان بود که مردم شهرستان بابلسر حضور 96.4 درصدی در انتخابات داشتند.

وی ادامه داد: این جابه‌جایی در حالی صورت گرفت که از حضور ایشان به عنوان مشاور عالی استاندار و رئیس گروه مشاوران استفاده می‌شود.

ابراهیمی اضافه کرد: فردی که به عنوان سرپرست این شهرستان انتخاب شدند نیز فردی با تجربه و با یک کارنامه درخشان به عنوان مدیرکل بازرسی استانداری مازندران و در یک مقطع هم به عنوان معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی را در کارنامه خود دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان با بیان اینکه بابلسر نگین شهرهای مازندران و یک شهر دانشگاهی است اظهار داشت: لازم است به بحث توریست و گردشگری این شهرستان توجه بیشتر شود.

انتهای پیام/86010/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول