اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال صنعت ساری:

برای تمدید قرارداد با صنعت نیاز به زمان دارم

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: برای تمدید قرارداد با تیم صنعت نیاز به زمان و تمرکز بیشتری دارم.

برای تمدید قرارداد با صنعت نیاز به زمان دارم

شبیر لطفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات و همچنین آغاز لیگ دسته دوم فوتبال کشور از سوی سازمان لیگ مشخص نشده، بازیکنان برای مرز آمادگی خود به صورت جداگانه تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان از سوی مدیرعامل تیم افزود: روز گذشته بخشی از قرارداد بازیکنان که از سال گذشته طلب داشتند به حساب آنها واریز شد.

سرمربی صنعت ساری با اشاره به چند پیشنهاد برای مربیگری تصریح کرد: در صورت توافق با این تیم در فصل جدید اسکلت و ستون تیم را بازیکنان سال گذشته شکل می‌دهند.

لطفی گفت: در کنار بازیکنان سال گذشته با انجام تست‌گیری‌های متعدد چند بازیکن نیز توسط مربیان استعدادیاب برای بازی در صنعت ساری اضافه می‌شوند.

سرمربی صنعت ساری از جدایی چند بازیکن از تیم خبر داد و ابراز داشت: اسماعیل صمدی تاثیرگذار‌ترین بازیکن سال گذشته صنعت با عقد قراردادی به تیم لیگ برتری ملوان بندرانزلی پیوست.

وی با اشاره به بدشانسی تیم در فصل گذشته اظهار داشت: تیم صنعت ساری تا دو هفته پایانی لیگ از مدعیان صعود بود که با دو نتیجه بد مقابل حریفان با بدشانسی از صعود بازماند.

لطفی افزود: تیم صنعت ساری برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور راهی لیگ می‌شود.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول