اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی خبر داد

فعالیت 5 هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 5 هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت 5 هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی

عباس جرجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: با الحاق شهرستان طبس به خراسان جنوبی در حال حاضر 20 شهرک و ناحیه صنعتی در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در خراسان جنوبی 9 شهرک صنعتی فعالیت دارد، اذعان داشت: مساحت این شهرک‌ها یک‌هزار و 694 هکتار است.

وجود 11 ناحیه صنعتی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی از وجود 11 ناحیه صنعتی در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: مساحت این نواحی 429 هکتار است.

جرجانی با بیان اینکه در سال گذشته 10 هزار و 500 مترمکعب تسطیح و زیرسازی معابر در شهرک‌های صنعتی انجام شده است، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این مورد 290 میلیون ریال بوده است.

وی اجرای شبکه توزیع برق 20 کیلووات به میزان 3.3 کیلومتر را از جمله پروژه‌های عمرانی انجام شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی در سال گذشته برشمرد و اذعان داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این موارد یک‌میلیارد و 420 میلیون ریال بوده است.

پروژه‌های اجرا شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی در سال گذشته

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی گفت: پروژه اجرای تامین برق کافوی مخابرات یک مورد با اعتبار 56 میلیون ریال، اجرای جدول‌گذاری معابر 7.5 کیلومتر با اعتبار یک‌میلیارد و 350 میلیون ریال، اجرای 8 هزار و 600 مترمربع آسفالت معابر با اعتبار یک‌میلیارد و 592 میلیون و 745 هزار ریال و اجرای پروژه تامین برق یک حلقه چاه با اعتبار 124 میلیون ریال از جمله پروژه‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی در سال گذشته بوده است.

جرجانی اجرای 8.2 کیلومتر شبکه توزیع آب با اعتبار 549 میلیون ریال، اجرای پروژه تکمیل شبکه گاز با 550 متر طول و با اعتبار 188 میلیون و 679 هزار و 300 ریال، اجرای حفاری و لوله‌گذاری دو حلقه چاه آب با اعتبار 341 میلیون و 922 هزار ریال، ساخت پل‌های فلزی معابر با طول 127.2 متر و با اعتبار 165 میلیون ریال و اجرای 38 هزار مترمکعب خاک‌برداری کانال هدایت سیلاب با اعتبار 424 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های عمرانی این شرکت در سال گذشته برشمرد.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی دو شهرک صنعتی تخصصی وجود دارد، اضافه کرد: این شهرک‌ها شامل شهرک سنگ در نهبندان با وسعت 50 هکتار و شهرک سنگ سربیشه با 38 هکتار می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی ساختمان کسب و کار شهرک صنعتی بیرجند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی یادآور شد: در حال حاضر حدود 5 هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند.

جرجانی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساختمان کسب و کار شهرک صنعتی بیرجند آغاز شده است، خاطر نشان کرد: این ساختمان با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی ساخته می‌شود.

انتهای پیام/69021/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول