اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین دیدار تدارکاتی

تیم فوتبال پیام صنعت تیم منتخب لیگ برتری را درهم کوبید

تیم فوتبال پیام صنعت آمل عصر امروز در دیداری تدارکاتی تیم منتخب فوتبالیست‌های لیگ برتری و لیگ دسته یک مازندران را با پنج گل مغلوب کرد.

تیم فوتبال پیام صنعت تیم منتخب لیگ برتری را درهم کوبید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم فوتبال پیام صنعت این شهرستان که خود را برای حضوری مقتدرانه در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند عصر امروز سومین دیدار تدارکاتی خود را انجام داد.

در این دیدار تدارکاتی که در مجموعه ورزشی کارگران اجوارکلای بخش دشت‌سر این شهرستان برگزار شد آملی‌ها با نتیجه پنج بر صفر تیم منتخب فوتبالیست‌های لیگ برتری و لیگ دسته یک مازندران را درهم کوبیدند.

نیمه نخست این دیدار پرتنش و حساس که توسط نصرالله افضلی داور ملی کشورمان سوت زده شد با گل‌های مجتبی موسوی و مجتبی توخش با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان حسین ولی‌نژاد پایان یافت هرچند لیگ برتری‌های مازندران نیز در ابتدای نیمه نخست یک پنالتی را به دیرک افقی دروازه زده و هدر دادند.

در نیمه دوم این دیدار نیز عباس قادریان، رامین خطیبی و بهزاد محمدحسین‌پور با سه گل خود توانستند در پایان پیروزی پنج بر صفر را برای پیام صنعت رقم بزنند.

در دقایق پایانی بازی یکی از بازیکنان تیم منتخب مازندران به دلیل اعتراض به عملکرد داور از سوی افضلی با کارت قرمز روبرو شده و از زمین بازی اخراج شد.

محمد لطفی کاپیتان تیم لیگ برتری فوتسال راه ساری، علی علیرضایی دیگر بازیکن تیم فوتسال راه، مهدی عمرانی بازیکن سابق شهرداری تبریز، مصطفی عاقلی بازیکن خط حمله پیکان و شهرداری بندر عباس و میلاد محمودی فوتبالیست تیم لیگ برتری مس سرچشمه از بازیکنان نام‌آشنای فوتبال مازندران در تیم منتخب استان بودند.

سعید ستاری از تیم فوتبال اتکا، مجتبی فرهادی، مصطفی کریمی، کیوان مطهری، سهیل جمالیان و مهدی دستیاران از تیم صنعت ساری، کامران خورشیدی از تیم استقلال ساری و جابر نصیری از شهرداری بندرعباس نیز دیگر بازیکنان مرکز مازندران بودند که مقابل آملی‌ها صف‌آرایی کردند.

شیث رضایی بازیکن سابق باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران که قرار بود در این دیدار تدارکاتی حاضر شود به دلیل برخی مسائل شخصی به آمل نیامد.

انتهای پیام/86012/ق30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول