اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام خبر داد:

برگزاری 4 دوره آموزشی در شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام از برگزاری چهار دوره آموزشی برای صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

برگزاری 4 دوره آموزشی در شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام

نادر رضایی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار دوره آموزشی مدیریت استراتژیک، تقویت مهارت‌های فنی در بخش تولید، تهیه برنامه بازاریابی و آشنایی با قوانین و مقرارت ارزش بر ارزش افزوده با همکاری بخش خصوصی برای صاحبان صنایع و کارگران شاغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایلام برگزار شد.

وی ادامه داد: در این تعداد دوره آموزشی بیش از 120 نفر از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع استان شرکت کردند.

رضایی‌منش تصریح کرد: افزون بر این امسال دوره‌های آموزشی شبکه‌سازی در کسب و کارهای کوچک ، اطفاء حریق، فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در عراق، حسابداری پایان سال مالی، مدیریت ارتباط با مشتری و فنون مذاکره موثر، نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی برای ارتقاء سطح مهارت‌های کارگران و صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار می‌شود.

وی، آشنایی با استاندارد GMP، عارضه‌یابی مدیریت چرخه بهره‌وری، استراتژی قیمت‌گذاری محصولات در بازارهای صنعتی و آشنایی با نحوه عضویت در کنسرسیوم صادراتی از طریق دریافت نشان حلال را از جمله دوره‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/2246/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول