اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان درمیان خبر داد

حضور 41 تیم فوتسال در مسابقات جام رمضان درمیان

رئیس ورزش و جوانان درمیان از حضور 41 تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: از این تعداد 12 تیم از شهر اسدیه، 14 تیم از شهر قهستان و 15 تیم از شهر طبس مسینا در این مسابقات حضور دارند.

حضور 41 تیم فوتسال در مسابقات جام رمضان درمیان

محمد‌یاسر یکه‌خان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان، مسابقات ورزشی جام رمضان در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان اسدیه با شرکت 12 تیم ویژه آقایان و سه تیم والیبال ویژه بانوان برگزار می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان درمیان افزود: مسابقات ورزشی فوتسال جام رمضان در شهرستان قهستان با شرکت 14 تیم و والیبال با شرکت چهار تیم والیبال ویژه آقایان در حال برگزاری است.

یکه‌خان با بیان اینکه در مسابقات جام رمضان طبس مسینا 15 تیم فوتسال شرکت می‌کنند، اضافه کرد: همچنین در مسابقات کاراته جام رمضان شهرستان گزیک تعداد 50 ورزشکار حضور دارند.

رئیس ورزش و جوانان درمیان با اشاره به نتایج فوتسال جام رمضان از ابتدای برگزاری مسابقات شهرستان اسدیه گفت: تیم شهرداری گزیک با نتیجه دو بر یک تیم دهیاری نوغاب را مغلوب کرد.

یکه‌خان عنوان کرد: تیم فوتسال لاستیک عدالت با نتیجه چهار بر دو تیم پوشاک سهیل اسدیه را شکست داد.

وی بیان داشت: طی مسابقاتی که بین تیم اداره ورزش وجوانان و المهدی اسدیه برگزار شد، اداره ورزش و  جوانان با نتیجه چهار بر سه پیروز میدان شد.

رئیس ورزش و جوانان درمیان بیان کرد: در مسابقات جام رمضان شب گذشته تیم فوتسال شاهین بناب با نتیجه دو بر شش بازی را به تیم موکت جباری واگذار کرد.

یکه‌خان متذکر شد: تیم آموزش و پرورش شهرستان اسدیه در این مسابقات با نتیجه هشت بر سه تیم پایگاه شهید سالاری را شکست داد.

وی در پایان اذعان داشت: در مسابقات جام رمضان تیم تیرچه بلوک درمیان با نتیجه پنج بر یک در مقابل تیم نمایشگاه اتومبیل امیر پیروز میدان شد.

انتهای پیام/69014/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول