اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 تیر ماه

کاراته‌کاهای قمی به مسابقات المپیک ناشنوایان جهان اعزام می‌شوند

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم از اعزام دو ورزشکار این هیئت به رقابت‌های المپیک ناشنوایان جهان خبر داد.

کاراته‌کاهای قمی به مسابقات المپیک ناشنوایان جهان اعزام می‌شوند

مصطفی علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: امسال مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی المپیک ناشنوایان جهان به میزبانی کشور بلغارستان به انجام می‌رسد و شهر صوفیه از تیم‌ها و ورزشکاران شرکت کننده از کشورهای مختلف پذیرایی می‌کند.

وی ادامه داد: ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر ورزش ناشنوایان کشورمان در قالب تیم‌های مختلف ورزشی آماده اعزام به رقابت‌های ورزشی المپیک ناشنوایان جهان هستند تا توانمندی و استعداد ورزش ناشنوایان کشورمان را به رخ حریفان مطرح خارجی بکشند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم افزود: در نقاط مختلف کشور ورزشکاران مستعدی در بین ناشنوایان عزیز وجود دارد و قم نیز یکی از استان‌هایی است که دارای ناشنوایان توانمندی در حوزه ورزش قهرمانی است.

وی یادآور شد: ورزشکاران ناشنوا در رشته‌های مختلفی همچون فوتبال، فوتسال، والیبال، کاراته، کشتی، دو و میدانی، تکواندو و تیراندازی فعالیت می‌کنند و اکنون که رقابت‌های ورزشی المپیک ناشنوایان جهان در راه است، دو ورزشکار قمی در آستانه اعزام به این مسابقات قرار دارند.

علیزاده بیان کرد: یکی از تیم‌هایی که قرار است در قالب کاروان اعزامی ورزشکاران ناشنوای کشورمان راهی رقابت‌های المپیک ناشنوایان جهان شود، تیم ملی کاراته ناشنوایان است که در ترکیب این تیم دو کاراته‌کای توانمند و شایسته قمی عضو هستند.

وی خاطرنشان کرد: سیدمرتضی جدایی و میثم اخوان دو کاراته‌کای آماده هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم هستند که از ماه‌ها قبل در اردوها و برنامه‌های آماده سازی تیم ملی کاراته ناشنوایان خود را آماده حضور در المپیک ناشنوایان جهان می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم ابراز داشت: این دو‌ کاراته‌کا در حالی تیم ملی کشورمان را در سفر به صوفیه بلغارستان همراهی می‌کنند که سید مرتضی جدایی در این رقابت‌ها کاپیتان تیم ملی کاراته ناشنوایان نیز خواهد بود.

وی تاکید کرد: در مدت زمانی که این عزیزان در اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته ناشنوایان حضور داشتند، با دلگرمی‌های مجموعه بهزیستی استان قم سعی کردیم حمایت کاملی از این عزیزان داشته باشیم تا نمایندگان شایسته‌ای برای استان قم در مسابقات کاراته المپیک ناشنوایان جهان باشند و بتوانند با توجه به توانمندی بالایی که دارند پرچم سه رنگ ایران را در رقابت با حریفان خارجی به اهتزاز دربیاورند.

علیزاده اظهار داشت: کاروان اعزامی ورزشکاران ناشنوای کشورمان به المپیک ناشنوایان جهان روز دوشنبه سی و یکم تیر ماه راهی بلغارستان می‌شود.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول